arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴

سراج : اسامی مقصران سیل اخیر اعلام نمی‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: گزارش سازمان بازرسی درباره سیل اخیر و تلفات آن به مراجع ذیربط ارسال شده اما به دلیل محرمانه بودن نمی‌توانیم بگوییم کدام دستگاه‌ها مقصر بوده است.

به گزارش تسنیم، ناصر سراج در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله شیخ‌علی بابایی رئیس شعبه ۱۶ دیوان عالی کشور که با حضور رئیس و مسئولان عالی قوه قضائیه در مسجد ارک تهران برگزار شد درباره پرونده ۹ دستگاه خودپرداز اظهار کرد: این پرونده به دادسرا ارسال شده و تحقیقات سازمان بازرسی کل کشور در این خصوص پایان یافته است.

وی توضیح داد: در این پرونده فردی ۹ دستگاه خودپرداز دریافت کرده و در خصوص ۳ هزار حساب قرض‌الحسنه بازکرده و متعاقب آن ۳ هزار کارت ای تی ام از بانک گرفته است.

سراج ادامه داد: این فرد با اجیر کردن یک تبعه افغان با این حساب‌ها تراکنش مالی ایجاد می‌کرد و کارمزدهای حاصل از این تراکنش‌ها را بین خودش و برخی افراد تقسیم می‌کرد.

وی ادامه داد: کارمزد هر تراکنش بیش از ۲ هزار تومان بوده که اینها را گرفته و تقسیم می‌کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین در خصوص گزارش این سازمان درباره سیل اخیر گفت: گزارش سازمان بازرسی درباره سیل اخیر و تلفات آن به مراجع ذیربط ارسال شده اما به دلیل محرمانه بودن نمی‌توانیم بگوییم کدام دستگاه‌ها مقصر بوده است.
نظرات بینندگان