arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴

نسخه جدید برای پرسپولیس و استقلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صورت تصویب و موافقت مسئولان دولتی، به صورت دائمی به یکی از شرکتهای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار خواهند شد.

به گزارش مهر، هفته‌های گذشته بود که دولت با تصویب یک طرح دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را از فرایند خصوصی سازی خارج کرد و آنها را در حیطه فعالیت‌های دولتی نگه داشت. این در حالی است که هر دو باشگاه بخصوص پرسپولیس مشکلات شدید مالی دارند و کمک‌های دولتی هم جوابگوی هزینه‌های سرسام‌آور آن نیست.

درحالیکه این روزها از بحث انتخاب اسپانسر جدید پرسپولیس مطرح است اما خبرها حکایت از نسخه جدید برای واگذاری پرسپولیس و حتی استقلال به گوش می‌رسد. طبق این طرح که به صورت جدی مطرح شده است، سرخابی‌ها طبق مکانیسمی تعریف شده به یکی از شرکت‌های زیر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه خواهد رسید.

البته مسئولان به دنبال این هستند تا اگر این شرکت بتواند از عهده تامین هزینه‌ها، پرداخت بدهی‌ها و حل مشکلات مالی بر بیاید، این دو باشگاه را به صورت نامحدود و دائمی به آنها واگذار کنند.

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در جریان این موضوع قرار دارد و حتی آنرا در جلسات خصوصی مطرح کرده است. دولت به صورت قطعی به دنبال پیاده کردن این طرح است ولی باید منتظر ماند و دید آیا موانع قانونی سر راه اجرای این طرح قرار خواهد گرفت یا خیر.
نظرات بینندگان