arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۵۰۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۶ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴

موافقت صالحی با ارائه توافق محرمانه با آژانس به کمیسیون برجام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام از درخواست رسمی اعضای کمیسیون از علی‌اکبر صالحی برای ارائه توافق محرمانه ایران و آژانس به کمیسیون برجام و موافقت رئیس سازمان انرژی اتمی با این موضوع خبر داد.

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی متن جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 در گفت‌وگو با تسنیم از درخواست اعضای این کمیسیون از علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی برای ارائه توافق محرمانه ایران با آژانس به کمیسیون برجام خبر داد و اظهار داشت: خود آقای صالحی در جلسه کمیسیون برجام عنوان کردند سندی در ارتباط با همکاری ایران با آژانس وجود دارد که لازم است کمیسیون ویژه از محتوای آن سند هم مطلع باشد تا بتوانند پیرامون روابط ایران و آژانس قضاوت بهتری کنند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: کمیسیون نیز به همین دلیل از آقای صالحی درخواست کرد که اگر چنین سندی وجود دارد، این سند را در اختیار کمیسیون بگذارد.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام تصریح کرد: آقای صالحی نیز در همان جلسه موافقت شفاهی خود را اعلام کرد و گفت: "این سند را در اختیار کمیسیون برجام خواهم گذاشت" لذا در خواست رسمی از وی صورت گرفت تا این سند را در اختیار کمیسیون بگذارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
3
2
این انفعال آقای صالحی را نشان می دهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
2
3
آقای صالحی میشه محکم وایسی؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
0
1
چه اشکالی دارد که همه چیز شفاف باشد ؟
نظرات بینندگان