arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۹ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۰

روایت مشایی از یک روحانی که قصد سحر کردن او را داشته است

مشایی در گردهمایی شوراهای راهبردی استانها مدعی شد که یک روحانی قصد داشته تا اورا مسخ کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جهان- مشایی در گردهمایی شوراهای راهبردی استانها مدعی شد که یک روحانی قصد داشته تا اورا مسخ کند.

بخشهائی از سخنان وی بدین شرح است:

*وقتی احمدی‌نژاد مدیریت جهانی را مطرح کرد، مسخره کردند، امروز‌‌ همان محقق شده

*اقتدار یک چیز است و احساس اقتدار یک چیز دیگر است. الان که ما می‌بینیم ابعاد کار خیلی گسترده است. شناخت این ابعاد به ما امید و انگیزه می‌دهد که کارهای بزرگ‌تر انجام دهیم. روزی که احمدی‌نژاد مدیریت جهانی را مطرح کرد به تمسخر گرفتند اما الآن در دنیا مطالبه مدیریت مشترک جهانی به وجود آمده و پرچم نظام اسلامی بر بالای آن نمایان است، این حرف الآن در دنیا عملیاتی است.

*دولت ماموریت‌های بزرگ را نشانه رفته است. الآن در سازمان ملل دو سخنرانی مهم است، یکی رئیس جمهور آمریکا و یکی هم ایران.

*قط ما باید برای قوه قضائیه اثبات کنیم، دیگران نیازی نیست اثبات کنند

*یک روحانی آمده بود پیش من خودش می‌گفت یک توانایی‌هایی دارد. به من گفت خیلی در مورد شما مراجعه می‌کنند و به من می‌گویند که مشایی را سحر کن، گفتم این‌ها که خودشان می‌گویند من خودم سحر می‌کنم؟! دیدم همان‌هایی که اتهام می‌زنند رفتند مراجعه کردند به این آقا. قوه قضائیه هم که فقط می‌آید سراغ ما تا اثبات کنیم، دیگران که نیاز نیست اثبات کنند، ما به سحر و مهره و اسطرلاب و غیره متهم شدیم، آخرین لطفشان هم به ما لقب یهودی صفت بود.

*بین تاریخی که معاویه دارد با تاریخی که معاویه ندارد زمین تا آسمان فرق است

*احمدی‌نژاد یعنی یک تحلیل منحصر به فرد، یعنی مظهر ایمان، اگر گفت امام زمان جهان را مدیریت می‌کند باور دارد. احمدی‌نژاد باورش به امام زمان آنقدر است که اگر امام زمان همین الان ظهور کند اصلا تعجب نمی‌کند و ذره‌ای به ایمانش افزوده نخواهد شد.

*یک هدفمندسازی یارانه‌ها برای سقوط یک دولت کافی است. یک میلیون و ۵۰۰ هزار شغل توسط دولت ایجاد شده است و تا یک سال آینده ۲ و نیم میلیون شغل در برنامه دولت است؛ این طوفانی است. نواقص هم در جایش قبول. ما با این اعتقاد اینجا هستیم؛ فصت آموزش و تربیت و تبیین و تعالی در جامعه باید باشد نسل‌های بعد آرمانی‌تر مملکت را به پیش می‌برند.
نظرات بینندگان