arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۰

شهادت یکی از ماموران نیروی انتظامی در سمیرم

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان از شهادت یکی از ماموران نیروی انتظامی در شهرستان سمیرم در جریان یک درگیری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر: دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان از شهادت یکی از ماموران نیروی انتظامی در شهرستان سمیرم در جریان یک درگیری خبر داد.

محمدرضا حبیبی با اشاره به چگونگی شهادت این مامور نیروی انتظامی در شهرستان سمیرم، گفت: یکی از ماموران نیروی انتظامی در حین وقوع درگیری میان تعدادی فرد مسلح و پلیس در شهرستان سمیرم به شهادت رسیده است.

وی با بیان اینکه این مامور نیروی انتظامی در روز دوم فروردین ماه به درجه رفیع شهادت نایل آمده است، افزود: وجود اختلاف میان جمعی از افراد ساکن شهرستان سمیرم باعث دخالت ماموران انتظامی این شهرستان به منظور اتمام موضوع شد که در این میان یکی از ماموران انتظامی به شهادت رسید.

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان، مهم‌ترین دلیل شهادت مامور نیروی انتظامی در شهرستان سمیرم را مسلح بودن افراد طرف درگیر دانست و اظهار داشت: البته در این میان کم بودن تعداد ماموران نیروی انتظامی نیز مزید بر علت شد تا یکی از ماموران پلیس شهرستان سمیرم به درجه رفیع شهادت نایل آید.

وی با اشاره به اینکه در این درگیری، یکی از مهاجمان نیز توسط ماموران انتظامی به هلاکت رسید، تصریح کرد: علاوه بر کشته شدن یکی از مهاجمان به ماموران نیروی انتظامی اصفهان، دو نفر دیگر از افراد مهاجم نیز دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شدند.

هجوم کیف‌قاپ‌ها به اصفهان

حبیبی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از هجوم کیف‌قاپ‌ها به اصفهان خبر داد و گفت: مسافران نوروزی که به اصفهان سفر می‌کنند باید مراقب کیف‌ها و وسایل خود در ایام نوروز باشند تا مورد سرقت واقع نشوند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز، تعداد سارقان کیف‌قاپ در اصفهان افزایش می‌یابد، افزود: این سارقان با اطلاع از این موضوع که در ایام نوروز اصفهان میزبان مسافران بسیاری از دیگر شهرهای کشور است، به اصفهان می‌آیند و اقدام به سرقت از مسافران می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان تاکید کرد: این سارقان کیف‌قاپ عموماً از شهرها و استان‌های اطراف به اصفهان می‌آیند و اقدام به سرقت می‌کنند.

وی به اقدامات صورت گرفته به منظور جلوگیری از فعالیت این سارقان کیف‌قاپ در اصفهان خبر داد و تصریح کرد: به منظور جلوگیری از این اقدام سارقان کیف‌قاپ در شهر اصفهان، کارشناسان حفاظت اجتماعی دادگستری کل استان اصفهان به صورت لباس شخصی در محل‌ها و مناطق شلوغ و پر تردد حضور دارند و نسبت به جلوگیری از سرقت این افراد اقدام می‌کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
0
0
سلام.آقایون انگار از جریان بی اطلاع هستید ما که چیز دیگه از این جریان شنیدیم.اولا درگیری بین مردم نبوده و دوما جریان سرقت مسلحانه از یه فرد پولداره که سالهاست در شهرستان هست.پس خواهشا اول تحقیق کنید بعد بنویسید.ممنون
نظرات بینندگان