arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۰

مقاله دزدی به شیوه ی "محرمانه"!

داریوش سجادی در سایت شخصی اش از یک بی اخلاقی مرسوم در عالم رسانه ای ایران می گوید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
داریوش سجادی در سایت شخصی اش از یک بی اخلاقی مرسوم در عالم رسانه ای ایران می گوید.

به گزارش خبرگزاری انتخاب؛ وی در سایت شخصی اش نوشته:

بعد از انتشار پست قبلی ام تحت عنوان «چشم افعی» تصادفاً مشاهده کردم سایت «محرمانه نیوز» که علی الظاهر منسوب به جناح اصولگرایان در داخل کشور است مقاله ای تحت عنوان «چرا باید ابتذال جریان سبز را باور کرد؟» را با امضای فردی تحت عنوان «محمدعلی بشارتی» در آدرس زیر منتشر کرده!

http://www.mahramanenews.com/newsF-4402.html

با توجه به رذیلت «خود شیفتگی» و مذمت «از خود راضی بودن» اما قطعاً این امر نافی آن نیست تا نتوانم مراتب تشکر و لذت خود از مطالعه مقاله ارزشمند و عمیق و ژرف اندیشانه نویسنده محترم مقاله «چرا باید ابتذال جریان سبز را باور کرد؟» را به نویسنده و سایت منتشر کننده اش اعلام کنم!

هر چند پیشتر در پست «مرغ همسایه» عرض شده بود:

مراجعین به این سایت مُحق و مجازند هر طور که مایلند کلیت یا اختصار مطالب و نوشته های اینجانب را تحت هر عنوان و قید و امضائی با نام اینجانب یا بدون نام اینجانب یا با نام خودشان یا هر نام دیگری که خود مایلند در هر جائی که علاقه و تمایل دارند منتشر کنند تنها شرط من حفظ امانت در انتقال فحوا و پیام نوشته هاست. دوستان ظاهراً خودشان و خودمان را خیلی جدی گرقته اند و گرفته ایم که نوشته های خود را بمثابه آیه قرآن و بلکه بالاتر فرض می کنیم! شخصاً هیچ گونه تقید و تعلقی به انتشار مطالبم با امضا یا بدون امضای خودم را ندارم. مهم آن است اگر نوشته ای ارزش خواندن را دارد از هر طریق ممکن به سمع و نظر بیشتری برای مطالعه برسد.

فقط می ماند بحث دزدی و ُربایش توام با تحریف آراء و نظرات و اندیشه های دیگران که آن را نیز محّول به تقید یا عدم تقید سارقان محترم به «اخلاق» می کنم!

نظرات بینندگان