arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۷۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۰

پلیس کوهستان راه اندازی شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آمادگی پلیس به منظور افزایش رفاه حال شهروندان در روز طبیعت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آمادگی پلیس به منظور افزایش رفاه حال شهروندان در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق سنوات گذشته در ایام نوروز از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین سال جدید، ماموران پلیس به منظور ایجاد نظم و افزایش ضریب رفاه حال شهروندان در آماده‌باش هستند.

وی ادامه داد: در روز سیزدهم فروردین نیز تمهیدات لازم ترافیکی در پارکها، تفرجگاه‌ها، مناطق جنگلی و کوهستانی مدنظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به راه‌اندازی پلیس کوهستان از اول فروردین ماه سال جاری ادامه داد: با راه‌اندازی پلیس کوهستان، ضریب انتظامی در هر شش منطقه کوهستانی پایتخت افزایش یافته است و ماموران پلیس در این مناطق در روز سیزدهم فروردین آماده خدمت‌رسانی و امداد به شهروندان هستند.

ساجدی‌نیا به مردم توصیه کرد: با توجه به اینکه بیشتر مسافران نوروزی قصد بازگشت به مقصد را دارند؛ مردم زمان سفر خود را طوری برنامه‌ریزی کنند که در مبادی ورودی شهرها شاهد ترافیک سنگینی نباشیم.

وی به ایسنا گفت: ماموران پلیس راهنمایی رانندگی در روزهای 14 و 15 آمادگی لازم را در حوزه ترافیکی به منظور تسهیل عبور و مرور مسافران دارند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
DEL PAK
|
ROMANIA
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
0
0
دیگه این یکیو کم داشتیم پلیس کوهستان.مونده پلیس غواص،که یه وقت ماهی‌ها هوس بیرون زدن از آب نکنند ..مردم بهمون میخندند این چه کاری دارند مملکتو پلیسی‌ میکنند
نظرات بینندگان