arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۷۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۰

كاهش 34 درصدي تماشاگران ايراني

باشگاه هاي ايراني كه در دو سال ابتدايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا در بالاي فهرست پرتماشاگرترين ها قرار داشتند، كم كم جاي خود را به باشگاه هاي ديگر مي دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه هاي ايراني كه در دو سال ابتدايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا در بالاي فهرست پرتماشاگرترين ها قرار داشتند، كم كم جاي خود را به باشگاه هاي ديگر مي دهند.
به گزارش خبرگزاري ايلنا و به نقل از سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا، پرسپوليس كه با ميزباني بنيادكار در سال 2009 همچنان ركورد دار تماشاگران ليگ قهرمانان آسيا در دوره جديد بود، در هفته دوم بازيهاي امسال پايين تر از باشگاه هاي اندونزي و چيني در رده چهارم قرار گرفت.
پرسپوليسي ها كه در آزادي ميزبان الوحده امارات بودند تنها 15 هزار تماشاگر به ورزشگاه آوردند كه نزديك به 15 درصد ظرفيت ورزشگاه آزادي بود.
در همان هفته آرما اندونزي با ميزباني از جئونبوك موتورز كره جنوبي استاديوم 30 هزار نفري شهر مالانگ را پركرد و عنوان پرتماشاگرين بازي هفته را بدست آورد.
رده هاي دوم و سوم اين جدول در هفته دوم هم در اختيار چيني ها است. تيانجين تدا در بازي با گامبا اوزاكا ژاپن 866/26 نفر به استاديوم تيانجين آورد و تيم تحت رهبري 'برانكو ايوانكوويچ' يعني شاندونگ ليوننگ 821/20 نفر را در بازي با كرزو اوزاكا داشت و تقريبا نيمي از سكوهاي ورزشگاه اسپورت سنتر شاندونگ را پر كرد.
النصر عربستان هم كه ميزبان استقلال بود با 878/12 تماشاگر در ورزشگاه شاه فهد در جاي پنجم ايستاد.
به طور كلي تعداد تماشاگران در استاديوم هاي ايران نسبت به هفته دوم ليگ قهرمانان در سال گذشته 34% كاهش داشتند.
در مسابقات اين هفته ليگ قهرمانان آسيا در ايران، استقلال ميزبان پاختاكور است و سپاهان در اصفهان به ديدار الغرافه مي رود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
0
0
با کدام دلخوشی دراستادیوم حاضر شویم!
نظرات بینندگان