arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۴

تردد خودروها در محور هراز عادی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس اداره راه وشهرسازی لاریجان از توابع شهرستان آمل، از عادی شدن ترافیک خودروها در جاده هراز در مسیر رفت وبرگشت آمل به تهران از عصرجمعه تاکنون خبر داد.

علی نوری پور به خبرنگار ایرنا گفت: ترافیک جاده هراز درمسیر رفت و برگشت از آمل به سمت تهران ، عادی است اما در مقاطعی در برخی نقاط این جاده نیمه سنگین است ولی تردد وسایط نقلیه درجریان است.

وی افزود: به صورت مقطعی در خروجی پارک جنگلی وپیش از تونل اول و نیز بایجان وگزنک به علت کم عرض بودن جاده ترافیک به صورت نیمه سنگین می شود اما توقفی اکنون وجود ندارد.

رییس اداره راه وشهرسازی لاریجان آمل اضافه کرد: البته در روزهای گذشته حجم بالای تردد وترافیک سنگین خودروها درجاده هراز به علت تعطیلی آخر هفته و دور پایانی سفرهای تابستانی مسافران به مازندران سنگین بوده اما اکنون روند تردد خودروها دراین جاده عادی است.

وی افزود: درعین حال عوامل وگشت های پلیس راه آمل وماموران راهداری ونیز هلال احمر در مناطق حساس و پرافیکی جاده هراز حضور و درجهت روان سازی ترافیک این جاده تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: محدودیتهای ترافیکی نیز اکنون در جاده هراز اعمال می شود که طی آن از تردد کامیونها وکامیونتها به استثنای حامل سوخت وموادغذایی فاسد شدنی ممنوع است.

رییس اداره راه وشهرسازی لاریجان آمل، به رانندگانی که قصد تردد درجاده هراز را دارند، تقاضا کرد، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت وبه توصیه های ایمنی مأموران پلیس راه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توجه نمایند.

نظرات بینندگان