arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۴

ناجا: موادمخدر "کروکودیل" در کشور وجود ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی ضمن رد توزیع و مصرف ماده مخدر جدید به نام کروکودیل گفت: تنها مرجعی که باید در مورد شناسایی و معرفی مواد مخدر فعالیت کند، پلیس است.
 
سردار علی مویدی روز شنبه در حاشیه آیین نکوداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید در جمع خبرنگاران در مورد توزیع ومصرف نوعی مواد مخدر جدید به نام کروکودیل گفت: تنها مرجعی که باید در مورد شناسایی و معرفی مواد مخدر فعالیت کند پلیس است.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: پلیس با روش های علمی، ورود و شیوع هر گونه موادمخدر را اعلام می کند، مصرف کروکودیل را تکذیب می کنم همه موادی که در گذشته بوده و شناسایی شده، وجود دارد اما مواد جدیدی کشف نشده است.

رییس پلیس مواد مخدر ناجا همچنین درمورد جمع آوری معتادان متجاهر و خیابانی در تهران و کلانشهرها گفت: پلیس در راستای تدابیر فرماندهی ناجا اقدامات لازم در جهت شناسایی و جمع آوری معتادان خیابانی به عمل آورده است. نیروی انتظامی آمادگی دارد در سطح کشور به عنوان یک کارگروه ویژه نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان اقدام کند، در همین خصوص تدابیر لازم اتخاذ شده و دستورالعمل ها را نیز ابلاغ کرده ایم.

مویدی با بیان اینکه جمع آوری معتادان اقدامی بین بخشی است و مستلزم پای کارآمدن بخش های دیگر است، افزود: نیروی انتظامی تنها دستگاهی است که آمادگی کامل را در راستای جمع آوری معتادان خیابانی دارد.

وی ادامه داد: با فراهم شدن شرایط و همکاری دیگر نهادهای مسوول، آمادگی صد درصدی برای رفع این معضل داریم. با مبلغی معادل کمتر از 200 میلیارد تومان این معضل اجتماعی قابل حل است و امیدواریم با تعامل همه سازمان ها و دستگاه ها این آسیب اجتماعی از صحنه اجتماع حذف شود.

مراسم نکوداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، در هنرستان دخترانه فنی حرفه ای جواهری منطقه سه آموزش و پرورش برگزار شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان