arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴

سیداحمد خاتمی: باید قدردان رئیس جمهور باشیم؛ او سفرش را بخاطر فاجعه منا نیمه تمام گذاشت

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری درباره فعالیت صورت گرفته از طرف مسئولین در زمینه فاجعه منا گفت: انصافا مسئولین در این زمینه کوتاهی نکردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری درباره فعالیت صورت گرفته از طرف مسئولین در زمینه فاجعه منا گفت: انصافا مسئولین در این زمینه کوتاهی نکردند.سیداحمد خاتمی: باید قدردان رئیس جمهور باشیم؛ او سفرش را بخاطر فاجعه منا نیمه تمام گذاشت

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام سید احمد خاتمی ، با اشاره به تلاش های صورت گرفته توسط مسئولین تاکید کرد: انصافا مسئولین محترم چه در بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در عربستان و چه مسئولین داخلی در کشور در این عرصه کوتاهی نکردند. رئیس جمهور محترم سفرشان را نیمه تمام گذاشتند و باید قدردان بود که این احساس وظیفه صورت گرفت.

وی در ادامه بیان کرد : ما قدردان رهبری مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای هستیم که سخنرانی دیروزشان معادله را عوض کرد و تغییراتی به وجود آورد. به وجود چنین رهبری افتخار می کنیم که فرزند علی (ع) است. ما یک جلوه ولایت امیر المومنین را در صحبت های دیروز رهبر معظم انقلاب دیدیم. ولایت ما قطره ای از آن دریای ولایت است و به خاطر این نعمت بزرگ خداوند را شاکریم.

به نوشته ایسنا، امام جمعه موقت تهران همچنین اظهار کرد: قربانیان فاجعه منا میهمان ویژه خداوند و مشمول پذیرایی حضرت الله هستند و بازماندگان آن‌ها بدانند که تمام ملت ایران خودشان را در این داغ شریک می‌دانند. مطمئن باشید بهترین تجلیل‌ها در تشییع آن‌ها صورت خواهد گرفت و در گلزار شهدا کنار شهیدان دفن خواهند شد.

خاتمی در پایان اضافه کرد: یاد این عزیزان برای همیشه جاوید است و امیدواریم روز 3 مهر به یاد این شهدای عزیز به عنوان روز شهدای منا در کل کشور معرفی شود. مردم ما از این خوبان به نیکی یاد خواهند کرد.
نظرات بینندگان