arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴

واکنش فرکی به خداحافظی نویدکیا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید موضع او از ابتدا بر این بوده که سپاهان خانه محرم است و هر گاه که بخواهد می‌تواند به این تیم بازگردد.

حسین فرکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خداحافظی محرم نویدکیا اظهار کرد: به تازگی این خبر را شنیده‌ام و می‌دانم که او بیانیه‌ای را صادر کرده است اما هنوز وقت نکرده‌ام آن را بخوانم. در حال حاضر بر سر تمرین تیم می‌روم تا برای دیدار با سیاه جامگان آماده شویم.

او در واکنش به اظهار نظر مسعود تابش قائم مقام باشگاه مبنی بر اینکه "درباره نویدکیا حسین فرکی تصمیم می‌گیرد" تصریح کرد: آیا من تصمیم‌گیرنده هستم؟ ما از ابتدا هم نظرمان را درباره نویدکیا گفتیم. او هر وقت بخواهد می‌تواند به این تیم برگردد و سپاهان خانه خودش است.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم از دلیل دلخوری نویدکیا بی اطلاع است، گفت: قسم می‌خورم از ناراحتی او خبر ندارم چرا که او با کسی صحبتی نمی‌کند.

فرکی درباره خبر منتشر شده در یکی از روزنامه‌ها مبنی بر اینکه او به مسئولان سپاهان درخواست داده دوستانه از یکدیگر جدا شوند، اظهار کرد: چنین چیزی را هیچ گاه عنوان نکرده‌ام و بعد از بازی با صبا هم با کسی گفت‌وگویی نداشته‌ام. تمرین‌ها را پیگیری می‌کنیم و کارم را در سپاهان ادامه می‌دهم.

او اضافه کرد: قطعا وقتی روزنامه‌ها، سایت‌ها و... مسئله نویدکیا را بارها و بارها پیگیری می‌کنند این موضوع بر روی تیم ما تاثیر می‌گذارد و ایجاد حاشیه می‌کند. خداحافظی نویدکیا در دست ما نبود و اتفاقاتی هم که می‌افتد از طرف افرادی است که طرفدار سپاهان نیستند.
نظرات بینندگان