arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

ایرادات صندوق الکترونیک انتخابات اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات و نواقص نمونه صندوق الکترونیک ارسال شده خبر داد و گفت: این ایرادات و نواقص به طور کتبی به وزارت کشور اعلام شد.

به گزارش تسنیم نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان درباره صندوق‌های الکترونیک انتخابات که چندی پیش از سوی وزارت کشور به این شورا ارسال شده بود، گفت: نمونه صندوق ارسال شده وزارت کشور توسط کارشناسان شورای نگهبان بررسی شد.

وی افزود: نمونه صندوق الکترونیک ارسال شده توسط وزارت کشور ایرادات و نواقصی داشت که این ایرادات و نواقص به طور کتبی به وزارت کشور اعلام شد.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین تصریح کرد: قرار است کارشناسان وزارت کشور ایرادات و نواقص صندوق‌های الکترونیک را بررسی و آنها را رفع کنند و پس از رفع این ایرادات، نمونه صندوق اصلاح‌شده در جلسه شورای نگهبان ارائه شود تا با یک رأی‌گیری آزمایشی در جلسه شورای نگهبان، صندوق الکترونیک توسط اعضای شورا مورد بررسی قرار گیرد.

ابراهیمیان با بیان اینکه کارشناسان شورای نگهبان نظرشان را درباره صندوق‌های الکترونیک اعلام کردند، تأکید کرد: صندوق الکترونیک اصلاح‌شده به شورای نگهبان ارائه خواهد شد و دیگر توسط کارشناسان بررسی نمی‌شود، منتظریم همکاران ما در وزارت کشور نمونه صندوق الکترونیک اصلاح‌شده را ظرف چند روز آینده به شورای نگهبان ارسال کنند.


نظرات بینندگان