arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴

محسن رضايي: عربستان پس از فتح يمن بدنبال بدست آوردن قطر، بحرين و کويت است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محسن رضايي گفت: عربستان پس از پيروزي در يمن قصد ورود به خليج فارس را دارد و مي خواهد کشورهاي قطر، بحرين و کويت را به کشور خود الحاق کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضايي در آئين اختتاميه نمايشگاه دستاوردهاي نيروي دريايي سپاه که عصر امروز در درياچه شهداي خليج فارس برگزار شد گفت: در زندگي هميشه سعي کرده ام به عنوان يک سرباز در خدمت مردم باشيم. در يک سال اخير به نظرم رسيد وارد دوران جديدي از ناامني هاي منطقه اي شده ايم.

دبيرمجمع تشخيص محصلت نظام با بيان اينکه در اين شرايط فکر کردم بايد دوباره لباس نظامي بپوشم، اظهار داشت: به همين دليل يک بار ديگر لباس پوشيدم تا سربازي خود را به اثبات برسانم. قبل از حمله عربستان به يمن پيش بيني کرده بودم که در آينده شرايط منطقه به گونه اي ديگر خواهد بود.

رضايي با اشاره به وضعيت بازدارندگي جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان کرد: ملاحظه مي کنيد که شرق ايران يعني افغانستان بسيار ناامن است و با ورود آمريکا به اين کشور از ۱۲ سال گذشته تاکنون ناامني پايدار شده است.

وي ادامه داد: ناامني در کنار مرزهاي ما وجود دارد اما استانهاي ما که هم مرز افغانستان بوده داراي امنيت کامل هستند.

دبيرمجمع تشخيص محصلت نظام تصريح کرد: با وجود ناامني در اطراف ايران، مردم ما احساس ناامني نمي کنند.

رضايي با اشاره به حمله عربستان به يمن افزود: حدس مي زنيم عربستان بدنبال پيروزي در يمن است و بعد قصد ورود به خليج فارس را دارد. آنها مي خواهند قطر، کويت و بحرين را به کشور خود الحاق کنند.

وي با بيان اينکه آمريکا در سال ۶۶ وارد جنگ مستقيم با ما شد اما ما با تکيه بر ايمان خود توانستيم هيمنه آن را بشکنيم، ادامه داد: خودباوري و اعتماد به نفس بيش از ۲۰۰ يا ۳۰۰ سال به کشور ما ظلم شده بود و ما در جنگ آن را بدست آورديم.

دبيرمجمع تشخيص محصلت نظام بيکاري و گراني را معلول عدم خودباوري در اقتصاد دانست و گفت: اگر ما خودمان را باور کنيم مشکل اقتصادي ما حل خواهد شد.

وي در پايان با اشاره به برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي نيروي دريايي سپاه گفت: اين نمايش به معناي اين نيست که بدنبال جنگ هستيم؛ بلکه مي خواهيم فکر جنگ عليه کشورمان را در ذهن دشمن پاک کنيم.
منبع: مهر
نظرات بینندگان