arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴

جزئیات برگزاری آزمون وکلای دادگستری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسین توکلی مشاور سازمان بخشی  اظهارداشت: کانون‌های آزمون وکلای دادگستری ایران از طریق آزمون کتبی و طبق مقررات و قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت، مصوب سال 1376 کارآموز وکالت می‌پذیرد.

وی افزود: اطلاعیه اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری درباره‌ی برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان که از روز یکشنبه 12مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و 4شنبه 22 مهرماه پایان می‌پذیرد.

توکلی در ادامه گفت: این آزمون در یک مرحله به صورت تستی برگزار خواهد شد و شامل دروس حقوق جزای آیین دادرسی با ضریب 3، حقوق جزای عمومی، آیین دادگستری کیفی، حقوق تجارت با ضریب 2 و اصول اثبات اسلامی با ضریب 1خواهد بود.

وی اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط در تاریخی که اعلام می‌شود بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و کلیه داوطلبان ثبت نام کننده باید با وارد کردن کد رهگیری و شماره پرونده خود نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام نمایند.

توکلی تصریح کرد: زمان توزیع اینترنتی کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما و نحوه توزیع آن همچنین زمان و مکان رفع نقص 5شنبه 28 آبان‌ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی اطلاعیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران و روزنامه‌های اطلاعات به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آزمون پذیرش متقاضی این آزمون در روز جمعه 6 آذرماه در مرکز کانون که متقاضی در تقاضانامه خود انتخاب کرده است برگزار می‌شود لازم به ذکر است نشانی محل برگزاری آزمون بر روی کارت درج خواهد شد.
نظرات بینندگان