arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴

درگیری شدید لفظی لاریجانی و زاکانی در صحن علنی مجلس

در جلسه بررسی برجام در صحن علنی مجلس، درگیری لفظی شدید بین علیرضا زاکانی و علی لاریجانی رئیس مجلس رخ داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در جلسه بررسی برجام در صحن علنی مجلس، درگیری لفظی شدید بین علیرضا زاکانی و علی لاریجانی رئیس مجلس رخ داد.
 
بعد از آن که زاکانی اجازه دادن تذکر گرفت به علی لاریجانی که پیش از این گفته بود خط به خط طرح فعلی مورد توافق فراکسیون اصولگرایان و رهروان قرار گرفته  و شمخانی نیز آن را شب گذشته با علی لاریجانی خط به خط بررسی و تایید کرده است گفت: آقای دکتر شما ما را متهم کرده اید . شما نسبت دروغ به بنده دادید  و به من تهمت زدید باید از خودم دفاع کنم.شما گفتید خط به خط طرح تایید شده است اما اینطور نیست.دوست عزیزی برای ن دستخط های نوشته شده را آورد. من صبح امروز با آقای شمخانی صحبت می کردم این حرف را نقض می کرد.
 
در ادامه لاریجانی توضیح داد: من می گویم شب گذشته با آقای شمخانی خط به خط طرح را بررسی کرده ایم  و شما پای افراد دیگر را وسط می کشید. من نگفتم شما دروغ می گویید.من هم دیشب همان دستخط های  دوست عزیزی شما را با آقای شمخانی بررسی کردم.
 
در ادامه زاکانی گفت: شما من را متهم کردید دروغ می گویم. من نماینده ام و شما هم نماینده اید .ما دوست داریم شان شما حفظ شود.
 
لاریجانی در ادامه با اشاره به مایه گذاشتن زاکانی از رهبری تاکید کرد:ما از رهبری نظر نخواستیم و چون باید ایشان مطلع باشد، ایشان را در جریان گذاشتیم چرا که اگر ایشان نظر می داد نیازی به تصمیم گیری مجلس نبود.

برچسب ها: لاریجانی ، زاکانی
نظرات بینندگان