arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰

"جدایی نادر از سیمین" در جمع 250 فیلم برتر تاریخ سینما

فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» در نخستین روزهای اکران در ایران و پس از موفقیت در جشنواره برلین و فجر، به جمع 250 فیلم برگزیده سایت معتبر و مرجع IMDB وارد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اعتدال -  فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» در نخستین روزهای اکران در ایران و پس از موفقیت در جشنواره برلین و فجر، به جمع 250 فیلم برگزیده سایت معتبر و مرجع IMDB وارد شد.

فیلم اصغر فرهادی که تا امروز از کاربران این سایت نمره فوق‌العاده 8.2 از 10 را گرفته، به رتبه 143 جمع 250 فیلم برتر تاریخ سینما در رنکینگ معتبر و قابل استناد این سایت سینمایی رسیده است. این جایگاه با رای کاربران قابل ارتقا است.

«جدایی نادر از سیمین» در این سایت با نام انگلیسی A Separation موجود است. به صفحه اصلی فیلم بروید و در بخش رای کاربران و بخش Top 250 رتبه جدایی نادر از سیمین را مشاهده نمایید.

برای رای دادن به فیلم «جدایی نادر از سیمین» به سایت IMDB مراجعه نمایید .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
3
5
این نمره به خاطر هجوم برای رای دادن بی مورد توسط ایرانی ها اتفاق افتاده . نمره 9.5 به دست آمده و حاصل تقلب است . این سایت متعلق به علاقه مندان سینما است نه اینکه شما توصیه کنید که یروید و رای بدهید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
0
4
فیلم رو دیدم. بسیار زیبا بود. امیدوارم کسانی که دوست دارن بعد از دیدن فیلم یه کم فکرشون قلقلک بیاد برن و این فیلم رو ببینن. تبریک می گم به آقای فرهادی.
نظرات بینندگان