arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰

امكان پرداخت قسطي گازبهاي زمستان ایجاد شد

مديرعامل شركت ملي گاز ايران از ايجاد امكان پرداخت قسطي گازبهاي زمستان در قالب دو تا سه قسط خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مديرعامل شركت ملي گاز ايران از ايجاد امكان پرداخت قسطي گازبهاي زمستان در قالب دو تا سه قسط خبر داد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ايسنا، جواد اوجي با بيان اين‌كه در فصل‌هاي بهار و تابستان مصرف گاز مشتركان به يك چهارم مصرف زمستان مي‌رسد، اظهار كرد: بالاترين ميزان مصرف گاز مشتركان بخش خانگي مربوط به ماه هاي دي و بهمن است. بنابراين هر مشترك بخش خانگي كه در پرداخت بهاي گاز خود مشكل داشته باشد، با ارائه درخواست به اداره‌هاي شركت گاز مي تواند بهاي گاز مصرفي خود را در دو تا سه قسط پرداخت كند.

* * كاهش 75 درصدي مصرف گاز خانگي در ماه‌هاي گرم

وي با اشاره به اجراي قانون هدفمند سازي يارانه ها از 28 آذر سال گذشته خاطرنشان كرد: هزينه گاز مصرفي مشتركان خانگي در قبض‌هاي بعدي كاهش خواهد يافت، زيرا در فصل هاي بهار و تابستان مصرف گاز اين بخش حدودا به يك چهارم مصرف زمستان مي رسد.

او در مورد ميزان گازبهاي مشتركان در سه ماهه پاياني سال گذشته گفت: در زمستان پارسال هزينه گاز مصرفي 85 درصد مشتركان بخش خانگي حداكثر 38 هزار تومان در ماه شد كه اين رقم درسقف الگوي مصرف و نشانگر مصرف كمتر از 600 متر مكعب در ماه است.

معاون وزير نفت در مورد پرداخت صورتحسابهاي صادره از جانب مشتركان نيز گفت: تاكنون 70 درصد مشتركان، مبلغ قبوض گاز را پرداخت كرده‌اند و مابقي مشتركان نيز تا پايان فروردين وبراساس مهلت درج شده در قبض ها زمان براي پرداخت دارند.

وي با بيان اين‌كه در حال حاضر 245 هزار كنتور در كشور تفكيك شده و مشتركان مي‌توانند با مراجعه به اداره‌هاي گاز نسبت به تفكيك كنتورهاي خود براساس مقررات اقدام كنند، تصريح كرد: همچنين در خصوص مشتركان واحدهاي مسكوني دو يا سه واحدي كه تنها يك واحد آنها مصرف كننده گاز است، در صورت خوداظهاري مشتركان و تعهد كتبي قبض اين مشتركان به صورت يك واحدي محاسبه خواهد شد و تيم هاي بازرسي نيز از اين واحدها بازديد خواهند کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مستاجر مفلوک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
0
3
این که گفتید پاک کردن صورت مسئله است مسئله اینه که با وجود مصرف کمی که اصولا طبق روال گذشته داشته ایم و معمولا حدود 4 یا 5 هزار تومان میشد اکنون باید 45 هزار تومن بدهم این در صورتی هست که بنده از بخت بدم گارگر نیز هستم که با کمال تاسف حداقل حقوقمان هم طبق اعلام دولت ، و وزیر زرنگ وزارت کار ، و شورای نه چندان عالی کار 9درصد تعیین شده انصافا بدادمان برسید این کجاش عدالته من با چند سر عائله ....!!
نظرات بینندگان