arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰

دلخوری غلام پیروانی از جهانگیر کوثری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دی نا- محوریت گفت و گو با غلام پیروانی این بار در مورد جهانگیر کوثری است.جرقه اختلاف و البته دلخوری او از مجری سابق ورزش از نگاه دو زمانی زده شد که کوثری در یکی از برنامه هایش پس از بازی های آسیایی گوانگژو به شدت از شاه غلام انتقاد کرد و عنوان کرد که او کجای این فوتبال بوده است!حالا کوثری از شبکه دو رفته است و دیگر هیچ نقشی در برنامه های ورزشی ندارد اما دلخوری غلام پیروانی همچنان پا برجاست و او هنوز نتوانسته آن اظهار نظر ها را به باد فراموشی بسپارد: « من برای کوثری بد نمی خواهم.»

شاه غلام این را می گوید و در واکنش به این سوال که پس از آن برنامه عنوان کردید که این افراد را به خدا واگذار می کنید و به نظر می رسد حالا آه شما گرفته است ادامه می دهد: « منظور من جهانگیر کوثری یا شخص خاص دیگری نیست اما آه مظلومان به هنگام سحر، تاج شاهی را کند زیر و زبر. منظور من تمام کسانی بودند که به ناحق علیه من قضاوت کردند. من هم گفتم همه آنها را به حضرت ابوالفضل(ع) واگذار می کنم. امیدوارم کوثری هرجا هست سلامت باشد. اما خدا از همه بالاتر است و او نباید پشت سر من می گفت که پیروانی کجای فوتبال بوده است. کارنامه من در 11 سال گذشته کاملا روشن است و همه می دانند که من چه بازیکنانی به تیم ملی تحویل داده ام. اتفاقا من پس از بازی های آسیایی ابقا شدم اما خودم رفتم و استعفا دادم.»

اما پایان صحبت های غلام پیروانی.آنجا که او در مورد برنامه 90 و انتقاداتی که هفته ها است از این برنامه می شود: «من از 15 سالگی در این فوتبال هستم و خیلی از مسائل را دیده ام. برای همین معتقدم از زمانی که برنامه 90 شکل گرفته اشتباهات خیلی کمتر شده چون همه می دانند که برنامه ای هست که کار و عملکرد آنها را به دقت بررسی می کند. به نظر من حق خوری کمتر شده و در کل برنامه 90، برنامه مفیدی است. این برنامه پس از اینکه به کره و ژاپن باختیم از خود من انتقاد کرد اما در کل آن را مثبت می دانم.»

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی
|
UNITED STATES
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
0
1
درود بر شاغلام
نظرات بینندگان