arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

ملک سلمان:انتقادات به حادثه منا سیاسی است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به نقل از پایگاه النشره، در حالی که انتظار می رفت مقامات سعودی و در رأس آنها «ملک سلمان» مسئولیت فاجعه منا را پذیرفته، از امت اسلامی عذرخواهی و عوامل وقوع این فاجعه را مجازات کنند، پادشاه عربستان بار دیگر در سخنانی حیرت آور گفت: بهره برداری های سیاسی از این حادثه مانع از نقش‌آفرینی مؤثر عربستان در اداره مراسم حج نمی‌شود.

وی با تلاش برای کاستن از عمق فاجعه رخ داده، مدعی شد: اظهاراتی که در خصوص حادثه منا مطرح می شود با هدف ایجاد تفرقه و دو دستگی میان فرزندان امت اسلامی است.

پادشاه عربستان که تاکنون تمام تلاش خود برای پنهان ماندن ابعاد و زوایای فاجعه منا را انجام داده است، همچنین در اظهاراتی مضحک ادعا کرد: ما خود را وقف خدمت به میهمانان خداوند کرده و می کنیم.

ملک سلمان که به دستور مستقیم وی از هفت ماه پیش تا به امروز مردم یمن به خاک و خون کشیده شده اند، مدعی شد: هدف عربستان از عملیات نظامی در یمن حمایت از مردم و مشروعیت رئیس جمهوری در این کشور است.

گفتنی است، در جریان فاجعه منا بیش از چهار هزار نفر از حجاج جان باختند و پادشاه عربستان به منظور پنهان ماندن ابعاد وقوع این فاجعه و آشکار نشدن نقش خاندان آل سعود در آن دستور داد تمامی دوربین هایی که از وقوع فاجعه فیلمبرداری کردند، جمع آوری شوند.

منبع: مهر
برچسب ها: منا ، فاجعه ، زوایا ، حج
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
4
ما اخر نفهمیدیم این حالش وخیمه؟
یا مارو سر کار گذاشته....
جنون داره که تحلیل (هر چند مضخرفات) میکنه؟
نظرات بینندگان