arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۹۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

برتری فولاد یزد برابر نفت آبادان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم‌های فوتبال فولاد یزد و نفت آبادان در هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، در ورزشگاه شهید نصیری یزد برابر هم قرار گرفتند.

بازیکنان فولاد یزد این بازی را به صورت هجومی آغاز کردند و از دقایق ابتدایی دیدار، حملات متعددی بر روی دروازه نفت آبادان ایجاد کردند.

روند این بازی نسبت به دیگر بازی‌های فولاد یزد به صورت کامل متفاوت بود و این تیم از ابتدا کنترل بازی را به دست گرفته بود.

این حملات در دقایق ابتدایی بازی به نتیجه رسید و در دقیقه 5 بازی، "محمدرضا قبادی" از فولاد یزد توانست نخستین گل بازی را به ثمر برساند و فولاد را برابر حریف آبادانی خود جلو اندازد.

با این گل، بازیکنان نفت آبادان هم حملاتی بر روی دروازه تیم فولاد ایجاد کردند اما این حملات نتوانست روند هجومی فولاد را کنترل کند و بازیکنان فولاد همچنان تهاجمی بازی را ادامه دادند.

"حامد بربر" دیگر بازیکن فولاد یزد هم توانست در دقیقه 20 این دیدار برابر حریف خود گلزنی کند و نتیجه بازی را دو بر یک تغییر دهد تا خیال بازیکنان فولاد از برد راحت شود.

با به ثمر رسیدن این گل، بازیکنان فولاد رو به دفاع آوردند و چشمی هم به سمت دروازه نفت آبادان داشتند اما هیچ یک از تیم‌ها نتوانستند در ادامه این دیدار برابر حریف خود به گلزنی دست پیدا کنند و نتیجه دیدار دو بر صفر به سود فولاد یزد به پایان رسید.

فولاد یزد با این برد توانست خود را از قعر جدول نجات دهد و جایگاه خود را از رده 20 جدول، به رده 13 ارتقا دهد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
نرگس
|
Germany
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
1
1
آرزومند موفقیت تیم فولاد یزد و سلامتی تک تک بازیکنان این تیم هستم
نرگس
|
Germany
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
1
1
آرزومند موفقیت تیم فولاد یزد و سلامتی تک تک بازیکنان این تیم هستم
نظرات بینندگان