arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۰
ترابيان همان است که به ما گفت خارج نديده!

جبهه گيري ملي پوشان عليه سرپرست جديد تيم ملي

با سر و سامان گرفتن وضعيت سرمربي تيم ملي فوتبال و حضور کارلوس کي روش پرتغالي در رأس کار و از آن جهت که هر انتخابي در ايران با حرف و حديث و حاشيه اي همراه است، حالا بلواي جديدي بر سر انتخاب دستياران و البته سرپرست تيم ملي به راه افتاده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با سر و سامان گرفتن وضعيت سرمربي تيم ملي فوتبال و حضور کارلوس کي روش پرتغالي در رأس کار و از آن جهت که هر انتخابي در ايران با حرف و حديث و حاشيه اي همراه است، حالا بلواي جديدي بر سر انتخاب دستياران و البته سرپرست تيم ملي به راه افتاده است.

بحث بر سر حضور عباس ترابيان به عنوان سرپرست تيم ملي با حواشي جديدي مواجه شده است. قضيه به چند ماه پيش برمي گردد. اردوي تيم ملي در اتريش در اول تابستان که بازيکنان تيم ملي شديدا به امکانات اين اردو و نزديکي آن به گاوداري و کولر نداشتن اتاق ها معترض شدند. بعد از آن بود که عباس ترابيان در برنامه نود در اظهارنظري عجيب مدعي شد که خانواده هاي اين بازيکنان رنگ خارج را نديده اند و همين قدر که آنها را فدراسيون به خارج از کشور فرستاده بايد متشکر باشند.

اين اظهارنظر سرپرست کميته روابط بين الملل به مذاق بازيکنان ملي پوش که بسياري از آنها سابقه بازي در خارج از کشور را داشتند و حداقل از صدقه سر فوتبال استطاعت مالي سفرهاي تفريحي به خارج از کشور را پيدا کرده اند خوش نيامد و همه آنها عليه آقاي سرپرست مصاحبه کردند. در واقع بعد از مدت ها بود که بازيکنان ملي پوش ايران نسبت به يک مقام بلندپايه فدراسيون چنين جبهه گيري متحد و البته تندي را انجام مي دادند. فشارها به قدري زياد شد که سر آخر عباس ترابيان به طور رسمي به خاطر ادعاي مطرح کرده خود عذرخواهي و مقابل ستاره هاي تيم ملي عقب نشيني کرد. با وجود اينکه چند ماهي از آن ماجرا گذشته اما خبرنگاراني که با ستاره هاي تيم ملي در ارتباطند از واکنش سرد آنها نسبت به حضور ترابيان در کنار تيم ملي به عنوان سرپرست خبر مي دهند و حتي برخي تهديد کرده اند که در صورت حضور او در اردوها حاضر به همراهي تيم ملي نخواهند بود که اين مسأله مي تواند چالشي جديد براي مقامات فدراسيون فوتبال باشد.

اصغر حاجيلو، سرپرست سابق تيم ملي هم با دلخوري از فدراسيون فوتبال جدا شده و اين روزها جواب تلفنش را نمي دهد. از کادر فني قبلي تيم ملي منصوريان هم همچنان بلاتکليف است. او دو روز پيش ساعتي را به انتظار ملاقات با کي روش در لابي هتل المپيک گذراند اما سرمربي پرتغالي در اقدامي عجيب او را تحويل نگرفت و سر قرار حاضر نشد. در حالي که کي روش يک تيم کامل را براي دستياري خود از پرتغال همراه آورده مسؤولان فدراسيون اصرار دارند يک ايراني هم حتما در کنار او حضور داشته باشد. برخي رسانه ها نام حميد استيلي، سرمربي سابق شاهين بوشهر را مطرح مي کنند همان که زماني گزينه سرمربيگري تيم اميد بود و حالا بعد از از دست دادن برادرش و اخراج از شاهين بعيد به نظر مي رسد شرايط مساعدي براي کار به عنوان دستيار در تيم ملي داشته باشد. بخصوص که همين 48 ساعت قبل او به پيکان هم جواب رد داد.

رضا خوشنويس
نظرات بینندگان