arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴

محور چالوس-مرزن آباد مسدود شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از مسدود شدن محور رفت و برگشت چالوس - مرزن آباد و شمشک به دیزین خبر داد.
 
یاسر خالدی با اشاره به اینکه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز محور شمشک به دیزین مسدوده شد، گفت: از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز هم محور چالوس- مرزن آباد در مسیر رفت و برگشت به دلیل بارش شدید باران مسدود است تا خطر ریزش کوه و سیلاب خودروها را تهدید نکند.
 
وی بابیان اینکه مسیر جایگزین محور قدیم مرزن آباد - چالوس معرفی می شود، افزود:در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران - کرج محدوده پل کلاک و کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل حصارک بصورت سنگین در جریان است.
 
رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور ادامه داد: در اکثر محورهای ارتباط استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، خراسان شمالی، رضوی، زنجان، قزوین، مازندران، همدان، گلستان و گیلان بارش باران و در ارتفاعات بارش برف داریم.
 
خالدی با اشاره به اینکه به رانندگان توصیه می شود که در محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، گفت: توصیه می شود که رانندگان قبل از حرکت در جاده، لاستیک خودروهای خود را بازدید کرده و فاصله طولی را رعایت کنند و پس از اطمینان از ایمنی کافی، تردد داشته باشند چرا که امروز تعداد زیادی تصادفات زنجیره ای گزارش شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه امسال پدیده النینو در آبان و آذر پیش بینی می شود، گفت: سرمای شدیدی به دنبال این پدیده خواهیم داشت بنابراین توصیه ما به رانندگان این است که تجهیزات لازم را در خودروهای خود به همراه داشته باشند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان