arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۰

قسمت جدید مختارنامه امشب پخش نمی​شود

قسمت بیست و ششم سریال «مختارنامه» امشب پخش نمی​شود و به جای آن خلاصه​ای از قسمت​های گذشته این سریال روی آنتن شبکه یک می​رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قسمت بیست و ششم سریال «مختارنامه» امشب پخش نمی​شود و به جای آن خلاصه​ای از قسمت​های گذشته این سریال روی آنتن شبکه یک می​رود.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر، 25 قسمت این سریال پیش از آغاز تعطیلات نوروز پخش و نمایش قسمت بیست و ششم به بعد از تعطیلات نوروز موکول شده​ بود. با این حال امشب (جمعه 19 فروردین) قرار است به جای قسمت بیست و ششم ، خلاصه​ای از قسمت​های 22 ، 23 ، 24 و 25 که مربوط به آغاز قیام مختار است، پخش شود.

این سریال که کارگردان آن داوود میرباقری است، جمعه شب ها از شبکه یک سما روی آنتن می رود. پخش این سریال در ایام نوروز متوقف شده بود.

دلیل پخش نشدن قسمت بیست و ششم سریال «مختارنامه» گویا به خاطر وقفه​ای است که به خاطر تعطیلات نوروز در پخش آن به وجود آمد. به گفته استادی مدیر روابط عمومی «مختارنامه»، دست​اندرکاران تولید و پخش سریال این احتمال را در نظر گرفته​اند که ممکن است برخی مخاطبان خط کلی داستان را فراموش کرده باشند و به همین دلیل ابتدا خلاصه​ای از قسمت​های گذشته پخش​خواهد شد و از هفته آینده قسمت​های جدید سریال روی آنتن خواهد رفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
0
0
کشتید ما رو با این مختار نامه. ما نخواهیم شماها فیلم بسازید کیو باید ببینیم
نظرات بینندگان