arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۰

مخالفت سرمربی جدید تیم ملی با دستیاری منصوریان

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال با وجود فشار نامتعارف برخی اطرافیان مرتبط و غیر مرتبط با این تیم، با حضور علی منصوریان به عنوان دستیار مخالف است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال با وجود فشار نامتعارف برخی اطرافیان مرتبط و غیر مرتبط با این تیم، با حضور علی منصوریان به عنوان دستیار مخالف است.

به گزارش مشرق، این روزها که کارلوس کی روش کار خود را به عنوان سرمربی تیم ملی آغاز کرده است، در مورد دستیار ایرانی وی ابهاماتی وجود دارد. بر اساس توافقات صورت گرفته، وی دو دستیار خارجی دارد که وضعیت آنها مشخص شده؛ اما برای نفر سوم که ایرانی است، هنوز مذاکرات ادامه دارد.

از روزهای ابتدایی که وی وارد ایران شد و رسما به کار مشغول شد، فشارهای زیادی مبنی بر استفاده از علیرضا منصوریان وجود دارد. از یک سو، برخی اعضای فدراسیون اصرار دارند از این مربی استفاده شود. در این بین، یکی از مسئولان فدراسیون که این روزها زیاد کنار سرمربی پرتغالی دیده می شود، نقش زیادی دارد و علاقه وافری به این موضوع نشان می دهد. از سوی دیگر، برخی اهالی رسانه هم در تلاش هستند تا از منصوریان در این سمت استفاده شود که در نوع خود جالب توجه است و لیلش نامعلوم.

در این بین که فشارها بر کی روش افزایش می یابد، وی به فدراسیون اعلام داشته قصد استفاده از علیرضا منصوریان را ندارد. سرمربی معتقد است اگرچه قائل به تعامل دو طرفه است؛ اما او باید تصمیم گیر نهایی باشد. در این تصمیم گیری هم جایی برای منصوریان وجود ندارد.

علیرضا منصوریان که سابقه بازی در تیم ملی و باشگاه استقلال را دارد، در تیم پاس همدان تجربه سرمربیگری را پشت سر گذاشت که با ناکامی همراه بود. در دوران حضور افشین قطبی در تیم ملی به عنوان سرمربی، منصوریان دستیار وی بود که عملا، نقش خاصی در برنامه ها نداشت. اکنون که به نظر می رسد سرمایه گذاری روی وی به عنوان مربی آینده دار بی نتیجه است، منطقی است فدراسیون در پی گزینه دیگری باشد که هم سواد تئوریک داشته و هم استعداد قابل توجی در این حوزه داشته باشد، موضوعی که در بازیکن سال های دور استقلال دیده نمی شود.
نظرات بینندگان