arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۶ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴
ادامه حضور مدافع سابق تیم ملی

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

یونس بالاخره گل زد تا لقب گرانترین گل لیگ را به نام خود ثبت کند.یونس تونسی که کسی از رقم دقیق قراردادش خبر ندارد توانست در بازی برابر سایپا گل اول تیمش را بزند تا مقدمات پیروزی را برای برد تیم تونی فراهم کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ﻫﻔﺘﻪ نهم ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﻟﯿﮓ‌ﺑﺮﺗﺮ ﻫﻔﺘﻪ ﭘﺮﺍﻓﺖ ﻭ ﺧﯿﺰﯼ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺣﻮﺍﺩﺙ ﺟﺎﻟﺒﯽ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﻗﻢ ﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺻﺪﺭﻧﺸﯿﻨﯽ ﺍﺳﺘﻘﻼ‌ﻝ تهران ﻭ ﻗﻌﺮﻧﺸﯿﻨﯽ ﻓﻮﻻ‌ﺩﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ ﻣﻨﺠﺮ ﺷﺪ.پرسپولیس نیز در مشهد برد و در جدول صعود کرد ، علی منصوریان هم اولین بردش در لیگ پانزدهم را دشت کرد.

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتراگر از اشتباهات داوران بگذریم در زمین سبز فوتبال هم هنوز نکات زیادی برای توجه وجود دارند؛ بازیکن هایی که حرکات تکنیکی و تلاش شان امیدوارمان می کند.

ﻭﺭﺯﺵ ﺳﻪ، ﺍﯾﻦ ﻧﻔﺮﺍﺕ ﺭﺍ ﺗﯿﻢ ﻣﻨﺘﺨﺐ ﻫﻔﺘﻪ نهم ﻣﯽ‌ ﺩﺍﻧﺪ:

دروازه بان :

گئورگیف (گسترش فولاد):
 گئورگی گئورگیف روز سختی در اصفهان برابر شاگردان یحیی داشت اما پایداری و سیوهای او در برابر حملات ذوب آهن باعث شد تا هم گسترش به یک امتیاز با ارزش خارج از خانه برسد و هم سومین تساوی بدون گل گسترش و ذوب در اصفهان رقم بخورد.گئورگی گئورگیف آنقدر خوب بود که مجاب شدیم او را درون دروازه تیم منتخب هفته نهم قرار دهیم.



خط دفاع :

امیرحسین صادقی (صبای قم):
صادقی که هفته ی قبل با بازی درخشانش برابر پرسپولیس در تیم منتخب ما قرار گرفته بود ، این هفته هم به درخشش ادامه داد تا نشان دهد می خواهد بازهم به تیم ملی برسد.او در برابر فولاد ضمن زدن یک گل که شاگردان دایی را به بازی برگرداند ، توانست به خوبی خط دفاع تیمش را رهبری کند ، تا برای دومین هفته پیاپی شاهد حضور این مدافع 34 ساله در تیم منتخب باشیم.

 

محمد طیبی (استقلال خوزستان):
 کاپیتان بهبهانی استقلال خوزستان در یک بازی سخت برابر تیم صدرنشین در تهران توانست عملکرد موفقی را از خود نشان دهد.طیبی که به همراه موسی کولیبالی زوج بسیار خوبی در استقلال خوزستان تشکیل داده اند بسیار راحت و بی دغدغه بازی با استقلال را به پایان رساندند، شاید اگر کمی خوش شانس بودند اکنون تیمشان بر صدر جدول تکیه زده بود.یکی از مهمترین عوامل موفقیت تیم ویسی حضور این زوج در قلب خط دفاعی آن است.



رامین رضاییان (پرسپولیس):
رضاییان یکی از روزهای خوب امسالش را در مشهد گذراند.او ضمن اینکه تواسنت در دفاع موفق باشد و جلوی حملات تیم سیاه جامگان را از سمت چپ بگیرد ، توانست با یک ضربه سر یخ بازی را آب کند تا پیش زمینه ی اولین برد برانکو برابر یک مربی ایرانی را او نوشته باشد.بزرگترین خصوصیت رضاییان اضافه شدن های این بازیکن به موقع هجوم است و البته شم گلزنی بی نظیر وی.



محمد آرام طبع (صبای قم):
درخشش آرام طبع در پست دفاع کناری موجب شد تا او به لیست تیم منتخب هفته اضافه شود ، آرام طبع دومین بازیکن بهبهانی تیم هفته نهم است.آرام طبع برابر فولاد تواسنت از نفوذ بازیکنان قرمز پوش جلوگیری کند.او روی گل پیروزی بخش صبایی ها موثر بود تا تیم دایی به رده ی پنجم جدول صعود کند.


خط میانی:

شهاب کرمی (ملوان انزلی):
شهاب کرمی که با فولاد به فوتبال ایران معرفی شد ، بعد از مشکلات سربازی به ملوان پیوست.او در برابر فرکی که تجربه ی قهرمانی اش را با او در فولاد داشت ، بسیار عالی کار کرد.کرمی در میانه ی میدان توانست جنگ هافبک ها را با عملکرد مثبتش به نفع قوهای انزلی تغییر دهد تا ملوان با یک امتیاز برابر تیم دوم جدول بازی را تمام کند.این بازیکن کرمانشاهی می تواند با تلاش بیشتر به روزهای اوجش بازهم برگردد.


فرشاد احمدزاده (پرسپولیس):
بدون شک ستاره ی بازی پرسپولیس – سیاه جامگان فرشاد احمدزاده بود ، بازیکنی که در دو گل پیروزی بخش پرسپولیسی ها تاثیر مستقیم داشت.او هم با یک حرکت فوق العاده و در ادامه آن سانتر بی نقصش موجب گل اول پرسپولیس با ضربه رضاییان شد و هم با قد کوتاهش برای پرسپولیس گل زد تا نشان دهد برای گل زدن هوش لازم است نه قد ! شاید لازم است برای بازی فو قالعاده احمدزاده بایستیم و کلاه از سر برداریم.


محسن یوسفی(پدیده مشهد):
یوسفی در میانه ی میدان برای پدیده در اهواز توانست خودی نشان دهد.او که در بازی برابر فولادخوزستان با بی دقتی یک توپ فوق العاده خراب کرده بود ، برای تیم همشهری فولاد یعنی استقلال اهواز جبران کرد و دو گل به ثمر رساند.محسن یوسفی باعث شد پدیده ضمن گرفتن انتقام تیم همشهری اش از استقلال اهواز به رده ی هفتم جدول صعود کند.یوسفی تنها بازیکنی است که در هفته نهم دو گل زد.


آگاستو سزار( تراکتورسازی):
سزار بعد از زدن گل فوق العاده در اهواز برابر فولاد و آمدن به تیم منتخب هفته بازهم مارا با بازی خوبش برابر سایپا مجاب کرد تا نامش را در بین خوب های هفته یادداشت کنیم.سزار بازهم در میانه میدان آنقدر خوب و با تجربه بازی کرد تا آمادگی خود را به رخ بکشد.تراکتور سازی با درخشش سزار23 ساله و دیگر ستاره هایش 13 امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت.


وحید امیری (نفت تهران):
 موتور ملی پوش تیم علی منصوریان روشن شد تا نفت به برد اولش در لیگ پانزدهم برسد.وحید امیری ستاره بازی تیمش برابر راه آهن بود ، او ضمن زدن یک گل ، یک پاس گل به ارسلان مطهری داد تا نفت با اختلاف دو گل پیروز شود و یکی از خانه های سفید جدول لیگ برتر پرشود.نفت با درخشش امیری 8 امتیازی شد و 1 پله در جدول صعود کرد.


مهاجم:

حمزه یونس(تراکتورسازی):

یونس بالاخره گل زد تا لقب گرانترین گل لیگ را به نام خود ثبت کند.یونس تونسی که کسی از رقم دقیق قراردادش خبر ندارد توانست در بازی برابر سایپا گل اول تیمش را بزند تا مقدمات پیروزی را برای برد تیم تونی فراهم کند.هواداران تراکتورسازی بعد از 8 هفته انتظار بالاخره گلزنی او را در لیگ برتر دیدند ، آنها امیدوارند موتور مهاجم خارجی شان روشن شده باشد تا خاطره ادینیهوی سال قبل را برایشان تکرار سازد.

منبع: ورزش3
برچسب ها: مهاجم ، هافبک ، لیگ ، پاس
نظرات بینندگان