arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۶ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴

آخرین وضعیت پرونده نگین غرب/ اطلاعیه های دادگاه: طلبکاران برای تسویه حساب مراجعه کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
این پرونده نزدیک به ۱۵ سال است در قوه قضاییه تشکیل شده و بارها نیز مسئولان قوه قضاییه گفته اند قصد ندارند با اقدامات ضربتی قضایی، باعث شوند پول مردمی که به امید خرید واحدهای ارزان قیمت، سرمایه گذاری کرده اند، بسوزد. برای همین به سر صبر و حوصله، بخشهایی از این واحدها تکمیل شده و به مردم واگذار شده و بخشی دیگر از طلبکاران نیز پول خود را گرفته اند.

یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم در این باره نوشته: پرونده نگین غرب در منطقه ۲۲ تهران در دادگاه انقلاب شعبه ۳۶ خیابان معلم چه زمانی بسته خواهد شد؟ مالباختگان ۱۵ ساله زیادی به حقشان نرسیده و انجام تعهدات دادگاه و قول های قاضی محترم پرونده بعد از گذشت مدتی طولانی برای همه و بطور مساوی هنوز تحقق نیافته است.

مراجعه به سایت دفتر نمایندگی شعبه ۳۶ دادگاه انقلاب نشان می دهد که در پرونده نگین غرب چند روز یک بار، لیست طلبکاران اعلام می شود و به گروه های مختلف تذکر داده می شود جهت دریافت طلب خود و تسویه حساب نقدی به دفتر دادگاه مراجعه کنند.

در آخرین اطلاعیه دفتر دادگاه شعبه ۳۶ که دیروز منتشر شده، آمده:
قابل توجه مشترکین بلاتکلیف پروژه های مربوط به متهم غلامرضا فروغی
موضوع : فراخوان متقاضیان تسویه نقدی
سلام علیکم؛ احتراماً، پیرو اطلاعیه شماره 177 لیست بیست و پنج نفر دیگر از مشترکین بلاتکلیف پروژه‌های مربوط به متهم غلامرضا فروغی، جهت تسویه نقدی ، به شرح ذیل تهیه و منتشر می گردد. از مشترکین محترم مربوطه تقاضا دارد، به منظور اطلاع از زمان و مکان مراجعه به کارتابل شخصی امور مشترکین در سایت دفترنمایندگی شعبه36 مراجعه نمایند.
محتویات این سایت نشان می دهد با انتشار اسامی گروه گروه طلبکاران، نسبت به تسویه حساب با آنها اقدام می شود.
نظرات بینندگان