arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۰

خاطره احمدی​نژاد از شعار هسته​ای کودکان ایذه و سفر به نیویورک

محمود احمدی​نژاد رییس جمهور کشورمان در جشن هسته​ای که عصر امروز در سالن خوارزمی سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد، طی سخنانی یکی از علل پیروزی ملت ایران در موضوع هسته​ای را همدلی دانست و گفت: من خاطرات بسیار زیبا و فراموش ناشدنی از دوران مبارزه و نهضت هسته​ای دارم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمود احمدی​نژاد رییس جمهور کشورمان در جشن هسته​ای که عصر امروز در سالن خوارزمی سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد، طی سخنانی یکی از علل پیروزی ملت ایران در موضوع هسته​ای را همدلی دانست و گفت: من خاطرات بسیار زیبا و فراموش ناشدنی از دوران مبارزه و نهضت هسته​ای دارم.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: یادم هست می​خواستیم از ایذه در خوزستان با بالگرد به باغ ملک برویم. وسط بیابان پایین آمدیم تا نماز بخوانیم و بعد ادامه دهیم. ناگهان متوجه سر و صداهایی شدیم. دیدیم عده ای به سمت ما می آیند. بچه​های شش، پنج ساله از دور به سمت ما می​آمدند. ایستادیم تا بیایند. بماند شرایط و وضع سر و لباس این بچه​ها چه طور بود.
 
احمدی​نژاد افزود: یک دفعه این بچه​ها همه با هم گفتند انرژی هسته​ای حق مسلم ما است. چنین اتفاقی در زنجان نیز اتفاق افتاد. ملت متوکل خدا اگر همه با هم یک چیزی را اراده کنند حتما محقق خواهد شد. تقریبا اشتباه است که هفتاد میلیون نفر با هم اشتباه کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه غرب با شعار حقوق بشر می​آید و همه حیثیت بشر را زیر پای خود له می​کند، به خاطره دیگری اشاره کرد و گفت: امسال رفته بودیم نیویورک، دیدیم از قبل بمباران خبری راه انداختند که زنی در ایران می خواهد چنین و چنان بشود. ما پیگیر شدیم و دیدیم هنوز مراحل رسیدگی طی نشده است. ولی در خود آمریکا پنجاه زن در انتظار حکم اعدام بودند. همان زمان یکی از زنان در آمریکا اعدام شد.
 
رییس جمهور افزود: هفتاد خبرنگار سر من ریختند. من گفتم شما پیگیر حقوق بشر هستید. چرا بوش راست راست اینجا راه می​رود؟
 
احمدی​نژاد با بیان اینکه «نظام سرمایه نظام دیکتاتوری قطعی است»، گفت: سنگین​ترین سانسور خبری در آمریکا است. ملت آمریکا حق انتخاب آزاد ندارند. دو نفر را جلویشان گذاشتند و گفتند این گزینه ادامه آقای بوش است و این غیر راه بوش است. همه که از بوش متنفر بودند به گزینه دوم رای دادند. ولی چه تغییری اتفاق افتاد؟ همان طور مردم کشته می​شوند. این هم وضع اقتصاد مردم است. غارت و چپاول هم حدی دارد.
 
وی گفت: دولت آمریکا و کشور آمریکا 14600 میلیارد دلار بدهی خارجی دارد. همین کشور ژاپن 8500 میلیارد دلار بدهی خارجی دارد. معنای این حرف این است که این ها از جیب دیگران دارند کار می کنند. ملت ها و اشخاص پول شان را در بانک های این ها می گذارند. مثل خود ما.
 
بخش دیگری از حاشیه​های شنیدنی سخنرانی رئیس​جمهور به بیان خاطره وی از شوخی با دوستانش مربوط بود. وی با بیان اینکه بشریت از یک مرحله بیداری و آگاهی عبور کرده است و دیگر فریب آن​ها را نمی​خورد، گفت: با دوستان شوخی می​کردیم که آنها، ما را تحریم می​کنند ولی اقتصاد اروپا بهم می​خورد! چون پایه​های آنها پوسیده است. کارشان تمام شده است. ولی ملت​ها باید به فکر اینده باشد. بخصوص ملت ایران.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
0
6
به جای تعریف داستان خبرخوش هسته ای چه شد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
1
1
آیا خوب است ما به شعار مردم دلخوش باشیم در حالی که قطر کوچک از تحریم ایران سودجویی کرده و سالی حداقل 5 میلیارد دلار از منابع گازی ما را از بین ببریم؟ آیا این تنزل است یا ارتقاء؟
نظرات بینندگان