arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴

منصوریان با عذرخواهی از بادامکی: آن توپ گل می‌شد گل به خودی می‌زدیم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: برای رسیدن به پیروزی بازیکنان در زمین تا دقیقه آخر جنگیدند و این پیروزی را باید به آن‌ها تبریک بگویم.

علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش در برابر پدیده گفت: بازی زیبایی را شاهد بودیم. پدیده با اینکه بازیکنان اسمی زیادی از آن جدا شده‌اند بسیار خوب بازی می‌کند و ما می‌دانستیم که بازی آسانی در برابر پدیده نخواهیم داشت.

وی افزود: در مورد داوری از ابتدای فصل تصمیم گرفتم که چه در صورت برد و چه در صورت باخت، صحبت نکنم.

منصوریان درباره حاشیه‌ای که نسبت به عدم رعایت فیرپلی از سوی پیام صادقیان به وجود آمد، تصریح کرد: در این رابطه باید بگویم که از حسین بادامکی باید عذرخواهی کنم. در آن صحنه من فکر کردم که بادامکی به نیت پاس به هم‌تیمی‌اش آن ضربه را زده ولی پس از آن حمدی نژاد و سایر نیمکت‌نشینان تیم نفت گفتند که هدف بادامکی رعایت بازی جوانمردانه بوده است. همواره بازی جوانمردانه را رعایت می‌کنیم و حتی اگر در آن صحنه تیم ما به گل می‌رسید با زدن گل به خودی بازی جوانمردانه را رعایت می‌کردیم.

منصوریان همچنین درباره نیمکت‌نشینی بیرانوند تاکید کرد: مرحوم دهداری درباره فوتبال ایران همواره تاکید داشت که تفاوت میان بازیکن خوب و بد در فوتبال ایران تنها 6 ماه کار و همچنین اعتماد به نفس تزریق شده از سوی کادر فنی به بازیکن است. این روزها شیخ ویسی بسیار خوب عمل می کند و دلیلی برای دست زدن به ترکیب تیم برنده وجود ندارد. همان طور که در گذشته بیرانوند توانست جای سوشا مکانی را درون دروازه بگیرد، این روزها هم شیخ ویسی توانسته با ارائه یک بازی ایده‌آل اعتماد ما را جلب کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت راجع به درگیری‌های انتهای بازی و هجوم خرمگاه به سمت نیمکت پدیده خاطرنشان کرد: متاسفانه از روی نیمکت پدیده جمله‌ای رکیک به خرمگاه گفته شد که خود سرآسیایی مدیر تیم پدیده به واسطه آن ماجرا از ما عذرخواهی کرد. البته به خرمگاه گفتم که ما بازیکنان سابق استقلال هستیم و نباید با شنیدن چنین جملاتی هرچند ناروا و زشت، کنترل خود را از دست بدهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان