arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۹ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۰

على دايى : اگر امروز هم بگويند برو، مى روم

سرمربى تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از كسب پيروزى ۳ بر صفر برابر ذوب آهن در اصفهان گفت: خيلى وقت است كه خوب بازى كردن را آغاز كرده ايم منتها نمى توانسته ايم از موقعيت هايمان استفاده كنيم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربى تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از كسب پيروزى ۳ بر صفر برابر ذوب آهن در اصفهان گفت: خيلى وقت است كه خوب بازى كردن را آغاز كرده ايم منتها نمى توانسته ايم از موقعيت هايمان استفاده كنيم.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، على دايى در نشست خبرى پس از بازى با خوب توصيف كردن اين ديدار اظهار كرد: در نيمه نخست تقريبا بازى متعادلى را از جانب هر دو تيم شاهد بوديم. هم ما و هم ذوب آهن موقعيت هايى را براى به ثمر رساندن گل در اختيار داشتيم كه خوشبختانه در اواخر نيمه نخست توانستيم گلزنى كنيم. بايد اذعان كنم در نيمه نخست شانس آورديم كه دروازه مان باز نشد.

وى افزود: نيمه دوم با فشار تيم فوتبال ذوب آهن آغاز شد اما آن ها براى حمله برنامه اى نداشتند. در اين نيمه كل تيم پرسپوليس خوب بازى كردند چرا كه توانستيم پس از گرفتن فشار تيم حريف بر آنها احاطه پيدا كنيم و در حملات و ضد حملات خودمان، به دو گل ارزشمند ديگر دست يافتيم. مطمئنا اگر باهوش تر عمل مى كرديم مى توانستيم تعداد گل هايمان را بيش از اين افزايش دهيم. اين بازى براى ما بسيار حياتى بود چرا كه بايد نشان مى داديم پرسپوليس يكى از بهترين  تيم هاى ايران است.

 در بازى هاى گذشته هم خوب بازى مى كرديم منتها نمى توانستيم از موقعيت هايمان استفاده كنيم. در مجموع حق ما برد بود چرا كه بهتر از ذوب آهن بازى كرديم. سرمربى پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر نمى كنيد نزديكى تيم استقلال به تيم ذوب آهن استرس مضاعفى به بازيكنان اين تيم وارد كرده است تصريح كرد: اين موضوع را نمى توان كتمان كرد و به طور حتم بر روحيه بازيكنان ذوب آهن تاثيرگذار بوده و به آن ها فشار مضاعفى وارد كرده است اما من درباره تيم خودم صحبت مى كنم و بهتر است اين موضوع را از ابراهيم زاده بپرسيد. استقلال در يك قدمى آنهاست و اين استرس مطمئنا بر بازيكنان ذوب آهن تاثيرگذار بوده است اما در اين بازى ما خوب بازى كرديم كه توانستيم هر سه امتياز را از آن خود كنيم.

على دايى پيرامون آمار نظرسنجى باشگاه پرسپوليس ادامه داد: اين نظر مردم است، ما هم بدون مردم چيزى نيستيم، امروز براى غرورمان بازى كرديم متاسفانه پس از مسابقه اى كه برابر بنيادكار برگزار كرده بوديم به ناحق تحت فشار زيادى قرار داشتيم كه اين موضوع استرس زيادى را به ما وارد كرده بود. بنيادكار تيم بسيار متفاوتى از ساير تيم هاى ليگ قهرمانان آسيا است. در اين بازى و بازى گذشته من از فوتبال بازيكنانم كاملا رضايت داشتم.

 در برابر تيم نماينده ازبكستان تنها موقعيت هايمان تبديل به گل نشد اما برابر ذوب آهن توانستيم از تمام فرصت هايمان به نحو احسن استفاده كنيم. وى در پاسخ به اين سوال كه پيش از اين مسابقه صحبت هايى براى تغيير در راس كادر فنى پرسپوليس به گوش مى رسيد آيا با كسب اين نتيجه حاشيه امنيت احساس مى كنيد يا خير? ادامه داد: من يك مربى حرفه اى هستم و تصميم گيرى پيرامون اينكه بمانم يا نمانم در ميانه هاى فصل دست خودم نيست اما در پايان فصل من تصميم مى گيرم كه آيا در پرسپوليس بمانم يا نه.

 من با اعتقادم كار مى كنم و با تمام توانم دوست دارم دل مردم را شاد كنم. اگر امروز و پس از كسب اين پيروزى هم من را عوض كنند اعتراضى به اين تصميم نمى كنم چرا كه تابع تصميم هاى سرپرست باشگاه پرسپوليس هستم اما به نظرم بر خلاف آن چيزى كه رسانه ها اعلام مى كردند، كادر مديريتى پرسپوليس به من اعتقاد دارد.

 خودم نيز به كارم اعتقاد دارم چرا كه هميشه در زندگى ام سالم زندگى كرده ام. نتيجه امروز هم چيزى از ارزش هاى ذوب آهن كم نمى كند. در فوتبال چنين نتايجى طبيعى است. ما هم در ورزشگاه آزادى ۴ گل از صبا دريافت كرديم. كسى باور نمى كرد كه رئال مادريد در خانه به تيم ته جدولى ببازد.

على دايى با بيان اينكه با دعاى مردم سعى داريم از گروه دشوارمان در ليگ قهرمانان آسيا صعود كنيم، در پاسخ به اين سوال كه آيا به حضور در جمع سه تيم پايانى ليگ برتر فكر مى كنيد يا خير تصريح كرد: هدف ما در مسابقه هاى ليگ برتر اين است كه براى كسب سهميه ى آسيايى به جمع سه تيم پايانى بپيونديم، در كنار اين موضوع مى خواهيم در جام حذفى با كسب عنوان قهرمانى يك جام را به هواداران مان تقديم كنيم و تمام ناكامى هاى گذشته را جبران كنيم. نتايجى كه در سال ۸۹ كسب كرديم، درخور شان نام پرسپوليس نبود. اما با همت بچه ها و با كمك خداوند، تلاش مى كنيم نتايج تلخ گذشته را به شيرينى مبدل كنيم. على دايى در پايان خاطرنشان كرد: ما خوب بازى كردن را خيلى وقت است كه آغاز كرده ايم. تعداد موقعيت هاى گل ما در بازى هاى گذشته بسيار بالا بود اما متاسفانه همه را از دست مى داديم. مطمئنا تمام تلاش خود را مى كنيم كه اين روند را حفظ كنيم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
0
1
پس بی زحمت "برو"!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
نه نرو 4 تا يازيكن درجه 1 بگير
نظرات بینندگان