arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۱ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴

وضعیت راه‌های اصلی ایلام / خسارت سیل بر 500 خودرو در استان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان ایلام با تأکید بر حفظ آرامش مردم و اجتناب از سفرهای غیرضروری به داخل شهر و خارج از شهرها و روستاها از آماده‌باش کامل رده‌های انتظامی استان خبر داد.

سرهنگ «مهدی محمد کریمی» اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی در خصوص سامانه بارش زا به استان، حجم بارش‌ها به حدی بود که همه را غافلگیر کرد و بارش باران که از شب گذشته شدت گرفت، باعث شد 20 خیابان اصلی شهر ایلام که در مسیر سیل بندها قرار داشتند، تخریب شدند.

وی بابیان اینکه 5 هزار منزل مسکونی مردم و نقاط مختلف شهر ایلام دچار از آب‌گرفتگی شدید شده‌اند افزود:براثر وقوع سیل تا این لحظه 3 نفر کشته و یک نفر نیز مفقود شدند.

محمد کریمی با اشاره به اینکه براثر این سیل 500 خودرو دچار خسارت جزی و کلی شدند خاطرنشان کرد: از بامداد امروز تا این لحظه دو تونل "راه کربلا و آزادی" در محورهای "مهران –ایلام" و "سرابله" سه بار مسدود و بازگشایی‌شده‌اند و ضرورت دارد پلیس‌راه استان با ارتباط مستمر با سازمان راه و شهرسازی برای باز نگه‌داشتن این مسیرها تلاش کنند.

معاون هماهنگ انتظامی استان ایلام ادامه داد: رده‌های مختلف انتظامی استان به همراه یگان ویژه، پلیس‌راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و مهم‌ترین اولویت پلیس در حال حاضر حفظ آرامش مردم است.

وی با تأکید بر اینکه کلانتری‌های سطح شهر وظیفه‌دارند نسبت به تنظیم صورت‌جلسه خسارت دیدگان این سیل اقدام کنند تصریح کرد: اطلاع‌رسانی دقیق از طریق رسانه‌های جمعی صورت بگیرد و پلیس‌راه و پلیس راهنمایی و رانندگی باید به‌صورت مستمر پیام‌های هشداری و اطلاعیه‌های موردنیاز را به اطلاع مردم برسانند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی ، بارش ، سیل ، تونل
نظرات بینندگان