arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۰

سعد حریری به سفیر ایران: جریان ماشینم به کجا رسیده؟

یک روزنامه لبنانی با اشاره به روابط خوب حریری با ایران قبل از سخنرانی اخیر وی از افزایش ابهامات درباره موضع ضد ایرانی وی خبر داد و نوشت: حریری قبل از این اظهارات سراغ خودروی ایرانی اش را گرفته بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک روزنامه لبنانی با اشاره به روابط خوب حریری با ایران قبل از سخنرانی اخیر وی از افزایش ابهامات درباره موضع ضد ایرانی وی خبر داد و نوشت: حریری قبل از این اظهارات سراغ خودروی ایرانی اش را گرفته بود.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از مهر، یکی از دیپلماتهای ایرانی در بیروت در گفتگو با السفیر اظهار داشت: قبل از اظهارات اخیر حریری که در آن علیه ایران موضع گرفت، ارتباط با وی همچنان ادامه داشت که آخرین مورد آن به دیدار وزیر بازرگانی ایران در ماه مارس (اسفندماه) باز می گردد.

این منبع در ادامه افزود: دیدار این مقام ایرانی در راستای روابط ایران و دولت لبنان انجام شد که در این دیدار حریری از نقش ایران در پشتیبانی از وحدت ملی، امنیت و ثبات در ایران تقدیر کرد.

وی افزود: حریری در این دیدار تاکید کرده بود که لبنان هرگز به کشورهایی که علیه ایران فشار می آورند نخواهد پیوست. البته موضع گیری حریری از این جهت هم سوال برانگیز است که وی اخیرا در گفتگو با سفیر ایران در بیروت جویای وضعیت خودروی ایرانی اش شده بود که اخیرا کلید آن از سوی ایران به وی هدیه شده بود. حریری در این دیدار به سفیر ایران گفته بود: جریان ماشینم به کجا رسیده و چرا هنوز آن را برایم نفرستاده اید؟

خاطرنشان می شود موضع گیری اخیر سعد حریری علیه ایران با واکنش اکثر گروههای لبنانی مواجه شده بود و آنان این موضع را در شرایط کنونی سوال برانگیز و در نهایت به ضرر روابط دوجانبه تهران و بیروت دانسته بودند.

این در حالی است که جریان 14 مارس به رهبری سعد حریری پس از سقوط دولت و پیوستن "ولید جنبلاط" به جریان حامیان مقاومت در موضع اقلیت اپوزیسیون قرار گرفته و در راستای عدم تشکیل دولت جدید به نخست وزیر "نجیب میقاتی" فعالیت می کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
0
0
پس ولید جنبلاطم رفت تو تیم اونا!!!!!
قبلا که ی آدم صهیونیست بود, حالا که نظرش حالا بهردلیلی برگشته دیگه خبری نیست ازش تو خبرها
ناشناس
|
India
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
0
0
بابا تو هم خیلی جدی گرفتی! آقای حریری خبر ندارد که "هزار وعده خوبان یکی وفا نکند"!
منگل
|
Bolivia, Plurinational State of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
0
0
غصه می خوری آقای حریری از عدم تحویل ماشینت توسط ایران خودرو؟

ماایرانیها هم سالهای سال است که از دست این شرکت غصه داریم.

فقط هین قدر بگویم که الان غصه ات یکی است ان هم از عدم تحویل خودروات . اما فردا که خودروات تحویل بشود غصه ات میشود صدتا که این دیگر چه ماشنی بود که نصیبمان شد؟
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
0
0
يعني اينقدر بدبخته !!!
جابر مهابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
0
0
آقایان از کیسه خلیفه می بخشند؟!
مگه بیت المال حساب و کتاب نداره که حالا یه ماشین(که حتما از نوع مرغوب هم هست!!!) باید برسه به سعد حریری؟!
نظرات بینندگان