arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۰۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴

حاج محمدی :اصلا نمی توانم حسم را بگویم/ گل پرسپولیس را نوروزی زد!

بازی بسیار خوبی هم بود و از طرف استقلال خیلی خوب شروع شد و بعد از آن هم همانطور که واقف هستید در دربی ده دقیقه تا یک ربع از بازی دست یکی از تیم هاست و به همین دلیل پرسپولیس هم یکی دو موقعیت خوب داشت، در اوایل نیمه دوم هم ما خوب بودیم و به گل هم رسیدیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حاج محمدی که روز گذشته در گفت‌وگوی ویژه با مهرداد میناوند درباره دربی 81 صحبت کرد، عقیده دارد با بازی تاکتیکی استقلالی ها، پرسپولیسی ها نمی توانستند به گل برسند مگر آنکه رو بیاورند به توپ های هوایی.

به عنوان یکی از بازیکنان دفاعی استقلال به بازی آمدی، کارشناسان هم از تیم شما به دلیل حضور مدافعان انتقاد می کنند. نظر خودت در این باره چیست؟

ما این بازی را خیلی خوب شروع کردیم و می توانستیم همان ابتدا هم به گل برسیم، اما به دلیل شرایط حاکم بر دربی نتوانستیم به گل برسیم. بهرحال صلاحدید سرمربی بود که من در آن دقیقه زمین بیایم، در بازی های امسال استقلال، در مجموع لیگ و جام حذفی من در 9 بازی به میدان آمدم اما در این بازی پرویزخان تشخیص دادند که من در از آن زمان تعویض شوم و به میدان بیایم، من هم به راحتی پذیرفتم چرا که برایم مهم بود که دربی را ببریم.

بازی بسیار خوبی هم بود و از طرف استقلال خیلی خوب شروع شد و بعد از آن هم همانطور که واقف هستید در دربی ده دقیقه تا یک ربع از بازی دست یکی از تیم هاست و به همین دلیل پرسپولیس هم یکی دو موقعیت خوب داشت، در اوایل نیمه دوم هم ما خوب بودیم و به گل هم رسیدیم.

البته در نیمه دوم، این پرسپولیس بود که بازی را خوب شروع کرد و بر خلاف روند بازی شما به گل رسیدید، نظرت در این مورد چیست؟

من این را قبول دارم که نیمه دوم مانند نیمه اول نبودیم، چرا که نیمه اول را به خوبی توانستیم بازی کنیم و باید هم گل می زدیم، اما به هرحال همان اوایل نیمه دوم به گل رسیدیم و باید قبول کنیم که با توجه به شرایط بازی و هواداران و دیگر موارد موجود در دربی تیمی که گل می زند ناخودآگاه عقب می نشیند و از طرفی هم باید قبول کنیم که ما جوان شده ایم و چند بازیکن دیگر مانند من اولین دربی خود را تجربه می کردند.

حست از اولین دربی که در آن بازی کردی چه بود؟

زمانی که به زمین آمدم بزرگترین رویایم تعبیر شد. فکر می کردم دارم خواب می بینم. بعد که وارد زمین شدم هم اصلا نمی توانم حسم را بگویم. وقتی دیدم تماشاگران برای موفقیت استقلال همه کار می کنند من هم گفتم جانم را برای این هواداران می دهم. تمام وجود من برای تماشاگران استقلال است.

البته پرسپولیسی ها در این بازی موقعیت هایی داشتند؟

درست است که پرسپولیسی ها در نیمه اول دو موقعیت صد در صد داشت اما واقعیت این است که هر تیمی نمی تواند مهدی رحمتی را داشته باشد، او در این بازی فوق العاده کار کرد.


حاج محمدی :اصلا نمی توانم حسم را بگویم/ گل پرسپولیس را نوروزی زد!



و بازی در نیمه دوم؟

بازی در نیمه دوم با فرستادن توپ های بلند روی دروازه ما توسط پرسپولیسی ها ادامه پیدا کرد و در آن شرایط نمی شد کاری کرد. فکر می کنم آقای برانکو به آنها گفته بود که روی دروازه ما توپ های بلند بفرستند، من می شنوم که خیلی ها می گویند پرویزخان تیم را دفاعی کرده اما خود من از دقیقه 80 به زمین آمدم و این هم روند بازی بود و همه می دانیم، وقتی بازی بکش بکش می شود باید یک دفاعی به زمین بیاید که سرزن باشد.

تلاش می کنی که به ارنج اصلی برگردی؟

صد در صد، بهرحال من با نظر شخصی خود سرمربی تیم به استقلال آمدم، یعنی خود او من را می خواست بنابراین طبیعی است که همه تلاشم را بکنم که به ترکیب اصلی برگردم.

آن توپی که گل شد و تو خودت را پرت کردی، فکر می کنم می توانستی آن توپ را با دست بزنی تا گل نشود، درست است؟

من اصلا در آن صحنه نفهمیدم چه شد، من اصلا دروازه را ندیدم تا بخواهم کاری کنم، من فقط خودم را پرت کردم تا مانع از عبور توپ شوم. علاوه بر آن هم آن توپ اصلا مشخص نشد که بر چه تاکتیکی زده شد، آن توپ به همه خورد و درنهایت آمد درون دروازه ما، من فکر می کنم آن گل را فقط یک نفر به ثمر رساند.

یعنی اگر می دانستی دقیقا کجا ایستادی حاضر بودی اخراج شوی ولی آن توپ گل نشود؟

حتما من این کار را می کردم، من ابدا دوست ندارم توپی از خط دروازه استقلال عبور کند، البته با حضور مهدی رحمتی این اتفاق بعید است اما اگر لازم باشد این کار را می کنم تا آن توپ در دربی که برای هواداران ما خیلی مهم بود به گل تبدیل نشود. اگر می دانستم می توانم جلوی گل را بگیرم گردنم را هم جلوی توپ می گذاشتم.

در آن گل ما فکر همه چیز پرسپولیس را می کردیم، فکر تمام بازیکنان پرسپولیس را می کردیم الا یک بازیکن و آن هم مرحوم نوروزی بود و فکر می کنم آن گل را هم مرحوم هادی نوروزی به ثمر رساند.

وقتی به زمین آمدی در صحنه ای روی محسن مسلمان خطا کردی و توپ و بازیکن را با هم زدی، فکر نکردی همان دقیقه هشتاد اخراج شوی؟

خب من گفتم آن خطا را باید بکنم تا مسلمان متوقف شود، از طرفی محسن کمی هم ترسوست، البته پرسپولیسی همه ترسو هستند(با خنده)، من می دانستم که اگر او پا به توپ شود می تواند خطرساز شود.

به دور از تعصب، فکر می کردی پرسپولیس در آن لحظه گل بزند؟

نه، ما آنقدر خوب و منطقی دفاع می کردیم که اصلا تصور نمی کردیم پرسپولیسی ها گلزنی کنند، بهرحال دفاع جزیی از فوتبال است، ما از سیستمی استفاده می کردیم اما آنها رو به بازی بکش بکش آورده بودند، آنها هیچ تاکتیکی نداشتند و ما با وجود مدافعان و دروازه بانی که داریم هیچ جوره از پرسپولیسی ها گل نمی خوردیم. بی ادبی نباشد اما آنها تاکتیکی نداشتند بازیکن قدبلند آوردند و فقط توپ های بلند می فرستادند تا به گل برسند.

راجع به داوری چه نظری داری؟

به نظر من آقای ترکی وقت تلف شده زیاد گرفتند و آن اشتباه بزرگی بود، چیزی که من دیدم آقای ترکی دو دقیقه وقت اضافه گرفتند و در آن لحظه هم کسی نیفتاده بود، در ضمن قبل از به ثمر رسیدن گل روی جابر انصاری خطا شده بود، البته من نمی گویم غرض ورزی شده بهرحال آقای ترکی هم می توانند اشتباه کنند.

حرف پایانی؟

من فکر می کنم اگر ما گل مساوی را می زدیم آنقدر خوشحال نمی شدیم که پزسپولیسی ها خوشحال شدند. به عنوان حرف پایانی هم می گویم که من همیشه جانم را برای استقلال می دهم.

منبع: ورزش3
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
1
12
من هم به عنوان کلام اول و اخر به شما بازیکن جوان میگویم که خیلی شما رو جو گرفته است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
1
5
خداییش اون تیکه که گفته بازی تاکتیکی استقلال خیلی باحاله،کلی خندیدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
2
5
البته دقیقه 95 گل خوردن نیاز به این توجیهات داره!
این که ایشان کل پرسپولیسیها رو ترسو مینامه نشان از فرهنگ بالای ایشون داره
نظرات بینندگان