arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴

انهدام سه کارگاه بمب گذاری در غرب سامرا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 منابع امنیتی عراق روز سه شنبه از کشته شدن شماری از سرکرده های داعش و تخریب سه کارگاه جاسازی بمب در خودرو در غرب سامرا خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری سومریه نیوز، ستاد رسانه ای جنگ عراق در بیانیه ای اعلام کرد که در پی حملات هوایی نیروهای ارتش کشور در جزیره سامرا واقع در غرب این شهرستان، 3 کارگاه متعلق به تروریست ها که از آن برای بمب گذاری خودروهای استفاده می کردند، منهدم شد.

در این بیانیه آمده است: گروهی از تروریست های حاضر در این گارگاه ها از جمله شماری از سرکرده های آن ها نیز کشته شدند.

بر اساس این بیانیه، در جریان این حملات 10 خودروی بمب گذاری شده و 11 خودرویی که تروریست ها برای حمل و نقل از آن استفاده می کردند، نابود شدند.


بر اساس این گزارش، عملیات نظامی نیروهای عراقی در استان صلاح الدین برای دستگیری عناصر داعش و آزاد سازی مناطق باقی مانده از کنترل داعش همچنان ادامه دارد.

**160 داعشی طی 2 ماه در موصل کشته شدند
یک مقام پزشکی عراقی در یکی از بیمارستان های موصل امروز (سه شنبه) از کشته شدن 160 داعشی از جمله چند سرکرده این گروهک در موصل طی 2 ماه اخیر خبر داد.

این منبع که اشاره ای به نامش نشده است، افزود: تروریست های داعش طی 2 ماه اخیر در معرض حملات شدیدی از سوی نیروهای عراقی قرار گرفتند و طی این مدت 40 تن از سرکرده های ارشد آنها که مصری ، یمنی و سعودی بودند در موصل کشته شدند.

تروریست های داعش از خرداد ماه سال گذشته با حمایت غرب و برخی کشورهای عربی وارد عراق شدند و تاکنون مرتکب جنایات وحشتناکی علیه مردم این کشور شدند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان