arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰

بقایی: نه من و نه مشايي خريدار خودروي رئيس‌جمهور را نمي‌شناسيم

بقايي درباره ارتباط خود با خريدار خودروي احمدي‌نژاد گفت: نه من و نه مشايي اصلاً خريدار خودروي رئيس‌جمهور را نمي‌شناسيم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بقايي درباره ارتباط خود با خريدار خودروي احمدي‌نژاد گفت: نه من و نه مشايي اصلاً خريدار خودروي رئيس‌جمهور را نمي‌شناسيم.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از فارس، حميد بقايي در پاسخ به اين پرسش كه آيا صحت دارد سرمايه‌داري كه خودروي احمدي‌نژاد را خريده است با هماهنگي شما و كمك عبدالله گل توانسته است پوشش خطوط هواپيمايي آتا را بگيرد؟ گفت: نه من و نه مشايي اصلاً خريدار خودروي رئيس‌جمهور را نمي‌شناسيم.

وي در ادامه افزود: اينكه خط هوايي به يك فردي واگذار شود در اختيار ما نيست بلكه سازمان هواپيمايي در اين باره تصميم مي‌گيرد.

معاون اجرايي رئيس‌جمهور ادامه داد: از سوي ديگر پيگيري راه‌اندازي خطوط هوايي در راستاي توسعه گردشگري از وظايف سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري است و تخلفي محسوب نمي‌شود اما درباره اين مورد خاص اصلاً در جريان نيستم.

اسفندماه سال گذشته رسانه‌هاي مختلف داخلي و خارجي خبر دادند كه يك ايراني با پرداخت 2 ميليارد و 500 ميليون تومان خودروي شخصي محمود احمدي‌نژاد؛ رئيس جمهور كشورمان را كه به منظور تأمين مسكن معلولان به مزايده گذاشته شده بود، خريد.

در حالي‌كه نام و مشخصات خريدار خودروي شخصي محمود احمدي‌نژاد به طور رسمي اعلام نشد، اطلاعات مختلفي درباره اين خريدار منتشر شد. از آن‏جايي كه اين مزايده در منطقه آزاد اروند برگزار شد،‌ علي‌اصغر پرهيزكار؛ مدير عامل منطقه آزاد اروند در گفت‌وگويي با فارس، خريدار خودروي رئيس‌جمهور را معرفي كرد.

به گفته پرهيزكار، اين فرد "دشتي " نام دارد و اهل خوزستان است. وي شغل آزاد دارد و در تجارت و انبوه‌سازي فعال است.

پرهيزكار با اشاره به اينكه اين فرد تمايلي به مطرح‌شدن ندارد،‌ گفت: وي تاكنون در امور خيريه بسياري مشاركت داشته است كه درباره خريد خودروي رئيس‌جمهور هم چون مبلغ آن براي مسكن معلولان هزينه مي‌شد، مشاركت كرده است.

مديرعامل منطقه آزاد اروند درباره برخي اخبار مبني بر اينكه وي سهامدار برخي بانك‌ها و شركت هواپيمايي آتا است و طي سال‌هاي اخير به ثروت كلان رسيده است، گفت: اصلاً چنين چيزي صحت ندارد. وي كاملاً در بخش بازرگاني و تجارت فعال است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
اميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
اگر خودرو احمدي نژاد به منظور امور خيريه به مبلغ 2ميليارد و پانصد ميليون تومن فروخته شده باشد،اگر هزينه مكان مزايده تبليغات و صحبتهاي رسانه هاي ملي و سايتها،خبرنگارها .... و هزينه هاي ديگر را حساب كنيد غريب به يقين ده برابر اين مبلغ تا كنون براي كشور هزينه داشته است آخر اين ديگر چگونه كمك به يك خيريه هست؟كدوم رييس جمهور در دنيا تا كنون مال شخصي خود را حتي به منظور كمك به يك خيريه به حراج گذاشته است كه در كشور ما چنين كاري صورت گرفت ....
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
0
1
کی بودکی بود من نبودم!حال خریدار بااین ثروت باد آورده نه آبرویی برای خودداردنه برای دوستانش که همه تبری می جویند!!!
نظرات بینندگان