arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۷۳۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۴

حمله مجدد مایلی کهن به کارلوس کی روش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد مایلی کهن دوباره زبان به انتقاد باز کرده و هرچه که دلش می خواست در مورد سرمربی تیم ملی گفت. مدیرفنی تیم ملی امید که به نظر می رسید با در اختیار داشتن پستی در فدراسیون نظراتش را به بالادستی ها منتقل کند منظاره برنامه تیتر امشب شبکه خبر را برای حمله به کی روش انتخاب کرد. او رو در روی کفاشیان نشست و در مورد سرمربی تیم ملی حرف زد.

دستیارش تخصص ندارد

دن گاسپار مربی دروازه بان ها و دستیار کی روش تخصصی دروازه بانی ندارد.چطورآقای کرانچار وقتی در امارات دستیار معرفی می کند از او مدرک می خواهند اما در ایران اینطور نمی شود. مربی دروازه بان های تیم ملی تخصص تمرین دادن را ندارد.

کی روش محبوب نیست

محبوبیت کی روش ساخته رسانه هاست . همه برنامه ها از کی روش حمایت می کنند و حتی در لحظه سال تحویل هم او به برنامه می آید. نظرسنجی گذاشتن که کاری ندارد اما همیشه می خواهنداز او حمایت کنند. اگر موضوع محبوبیت است چرا دعوت دوباره رحمتی به تیم ملی را به نظرسنجی نمی گذارند.اگر نظرسنجی ملاک است برای حضور مهدی رحمتی در تیم ملی نظرسنجی بگذارید و ببینید مردم به او رای خواهند داد یا خیر.

توهین ومشاجره می کند

آقای اسدی که تازه به فوتبال آمده اند اما ایشان در مورد آقای تاج و برنامه ریزی لیگ برتر هم گفتند که فکر کنم راننده سازمان لیگ برنامه را نوشته است یا در مورد آقای نمازی هم گفتند که عباس آقا هم می تواند موانع را بچیند. فقط این ها هم نبوده ماجرای سیموئز که هم وطنش بود یک طرف ، آقای ترابیان بوده ، آقای والی زاده بوده ، آقای مقدس و ... چه باید کرد با ایشان؟ او به دبیرکل و حتی وزیر ورزش ما هم توهین می کند.این آقا جواب هیچ کس را نمی دهد و مدام به مقامات بالای دستی توهین می کند. مقام دبیرکل فدراسیون از او خیلی بالاتر است و وی باید جایگاه دبیرکل را نگه دارد.

کی روش نمی تواند نتیجه بگیرد!

ایشان در رئال مادرید موفقیت نداشته، در امارات بروید که چرا زود از آنجا بیرون آمد و بروید سوال کنید که چرا خیلی در آلمان دوام نیاورد و درباره بحث دستیاری فرگوسن هم باید بگویم که اگر ایشان دستیار اول فرگوسن بود چرا بعد از جدایی فرگوسن از منچستریونایتد سرمربی این تیم نشد؟

تیم ملی موفقیتی نداشته

ما قبلا هم به جام جهانی صعود کردیم و آقای کی روش کار شاقی نکرده است ضمن اینکه ما در جام جهانی در بین 32 تیم سی و یکم شدیم و این ارزیابی را فیفا انجام داده است. حالا هم دوباره می توانیم با ایشان به جام جهانی برویم و بین 4 تیم گروهی پنجم بشویم.
برچسب ها: مربی ، دروازه بان ، تخصص ، تیتر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
4
3
قبلا از اقای کفاشیان دل خوشی نداشتم ولی خالا فهمیدم در مقابل امثال مایلی کهن غنیمت است
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
2
6
تمام حرفای آقای مایلی کهن درسته، خود اقای مایلی کهن 3 تا قهرمانی با منچستر یونایتد در جام اروپا داره و 2 بار هم با ارزانتین و المان برنده جام جهانی شده
ابکناری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
2
7
سوال اینجاست که تخصص خود اقای مایلی کهن در چیست؟کجاست؟اقای مایلی کن در کدام دوره مربی گری بین المللی شرکت کردن؟به کدام زبان زنده دنیا تسلط دارن؟در کدام لیگ حرفه ای دنیا حتی به عنوان دستیار سابقه کار دارند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
2
8
این مایلی کهن که این همه شاکی و دادگاه داره چرا حتی قادر نیست برای اثبات خودش یک تیم لیگ دسته یک رو سامان دهی کنه و بیاره تو لیگ برتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
2
3
یکی جلوی این رو بگیره ...
نظرات بینندگان