arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰

مسي در صدر جدول برترين گلزنان ليگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
90/1/24 لیونل مسی مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا با به ثمر رساندن تک گل پیروزی بخش این تیم در دیدار با شاختار دونتسک اوکراین در چارچوب رقابت‌های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به صدر گلزنان این رقابت‌ها راه یافت. بدین ترتیب مسی با نه گل در صدر جدول برترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. پس از وی ساموئل اتوئو از اینتر و ماریو گومز از بایرن مونیخ قرار دارند که هر یک هشت گل به ثمر رسانده‌اند.

نیکلا آنلکا مهاجم چلسی نیز هفت گل به ثمر رسانده.

کریم بن‌زما مهاجم رئال مادرید و روبرتو سولدادو از والنسیا نیز شش گله هستند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از بارسلونا/ کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید نیز تاکنون پنج گل به ثمر رسانده است. رائول مهاجم کنونی شالکه صفر چهار آلمان با به ثمر رساندن هفتاد گل از آغاز این رقابت‌ها در سال هزار و نهصد و نود و سه میلادی تاکنون در صدر جدول برترین گلزن لیگ قهرمانی باشگاه های اروپا قرار دارد.

رود فان نیستلروی مهاجم هامبورگ با پنجاه و شش گل زده و تیری آنری از رد بولز نیویورک با پنجاه گل زده در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

آندری شوچنکو از دینامو کیف با چهل و هشت گل زده و فیلیپو اینزاکی از میلان با چهل و شش گل در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.
نظرات بینندگان