arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴

رونمایی از مجموعه‌کتاب‌های شیلا خداداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 اولین برنامه از سری برنامه‌های «هفته‌ کتاب، هفته‌ دیدار با اهالی فرهنگ» در نشر چشمه‌ کورش، رونمایی از مجموعه کتاب‌های کودک «من و مهارت‌های زندگی»  شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون  است.
 
«من و مهارت زندگی‌» نوشته‌ ام. شامبهاوی، مجموعه‌ای ۱۰ جلدی برای کودکان ۲ تا ۶ ساله است که ۱۰ مهارت اصلی از جمله صبر کردن، غلبه بر خشم و ... در قالب‌ داستان‌های حیوانات آموزش داده می‌شود.
 
لازم به ذکر است این مجموعه با رعایت قانون کپی‌رایت و پرداخت حق رایت کتاب به ناشر اصلی در ایران، انتشارات ابوعطا بومی‌سازی و چاپ شده است.
 
بخش مهارت‌های تربیتی این مجموعه زیر نظر دکتر آتش‌پور دارای مدرک دکترای روان‌شناسی بررسی شده و در انتهای هر مجموعه یک کارشناس در زمینه‌ی روان‌شناسی کودک، مهارت آموزشی کتاب را تعریف و راهکارهای تربیتی و آموزشی را معرفی کرده است.
 
از دیگر ویژگی‌های «من و مهارت زندگی» می‌توان به این نکته اشاره کرد که هر کتاب یک صفحه برچسب دارد که کودکان با کمک مربیان و اولیا می‌توانند قسمت‌های ناقص تصاویر را از داخل برچسب جدا کرده و همگام با آموزش مهارت مورد نظر و با توجه به تصاویر کتاب در قسمت‌های مورد نظر در صفحات کتاب بچسباند.
 
مراسم رونمایی کتاب‌های مذکور با حضور مترجم اثر شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون، دوشنبه ۲۵ آبان‌ماه ساعت 16:30 در نشر چشمه‌ کورش برگزار می‌شود.
 
شیلا خداداد  از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است که با بازی در نقش سیتا در سریال مسافری از هند در جامعه هنری شناخته شد، وی سابقه بازی در فیلم هایی از فبیل رسوایی 2 ، اخراجی ها 2، سن پترزبورگ ، عیسی می آید، پسر آدم دختر هوا را در کارنامه خود دارد آخرین کار وی مقابل دوربین ابراهیم حاتمی کیا در فیلم بادیگارد شکل گرفته است.
برنا


برچسب ها: شیلا خداداد ، کتاب
نظرات بینندگان