arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
به دليل ابراز همدردي با كودكان و نوجوانان ليبي و بحرين

مراسم پاياني چهارمين جشنواره قصه‌نويسي و تصويرگري كتاب كودك و نوجوان به تعويق افتاد

مراسم پاياني چهارمين جشنواره قصه‌نويسي و تصويرگري كتاب كودك و نوجوان به دليل ابراز همدردي با كودكان و نوجوانان ليبي و بحرين به تعويق افتاد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مراسم پاياني چهارمين جشنواره قصه‌نويسي و تصويرگري كتاب كودك و نوجوان به دليل ابراز همدردي با كودكان و نوجوانان ليبي و بحرين به تعويق افتاد.
به گزارش خبرگزاری انتخاب، اين مراسم قرار بود روز دوشنبه 29 فروردين ماه با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و بيش از 150 نفر از نويسندگان و برگزيدگان كتاب كودك و نوجوان برگزار شود.
دكتر علي زارعي نجفدري، مدير عامل انتشارات علمي و فرهنگي در اين خصوص افزود: در ليبي و بحرين شاهد فجيع‌ترين صحنه‌هاي كشتار و قتل‌عام مردم بي‌دفاع و از جمله كودكان و نوجوانان هستيم.
وي ادامه داد: با هدف احترام به كودكان و نوجوانان آينده‌ساز اين دوكشور تصميم گرفتيم علاوه بر تعويق مراسم پاياني چهارمين جشنواره قصه‌نويسي و تصويرگري كتاب كودك و نوجوان، بخش وي‍ژه‌اي را به جشنواره قصه‌نويسي افزوده و فرصتي را در اختيار نويسندگان قصه‌هاي كودك و نوجوان قرار دهيم تا با خلق آثار داستاني به بيان احساسات خود نسبت به كودكان و نوجوانان ليبي و بحرين بپردازند.
زارعي نجفدري با يادآوري اينكه در دومين دوره اين مسابقات نيز محاصره نوار غزه و مظلوميت كودكان و نوجوانان مسلمان فلسطيني موجب اضافه شدن بخش ويژه «راويان مظلوميت» شده بود گفت: آثار ارسالي به مسابقه قصه‌نويسي بخش حمايت از كودكان و نوجوانان ليبي و بحرين محدوديت سني نداشته و علاقمندان قصه‌نويسي در هر سني مي توانند آثار خود را با موضوعاتي مرتبط با كودك و نوجوان اين دوكشور به دبيرخانه ارسال كنند.
وي در پايان ضمن تشكر از شركت كنندگان در چهارمين جشنواره قصه‌نويسي و تصويرگري كتاب كودك و نوجوان گفت: علاقه‌مندان به شركت در اين بخش مي‌توانند آثار خود را تا 30 خرداد ماه با ذكر كامل مشخصات به نشاني بلوار آفريقا، چهار راه شهيد حقاني(جهان كودك)، كوچه كمان، پلاك 25 ارسال كنند. تاريخ برگزاري مراسم پاياني نيز متعاقباً اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان