arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

پاسخ گوامی‌هابه انتقاد از ورزشگاهشان/ این‌جا کوچک است، اما آب چکه نمی‌کند!

اسکات مک‌اینتایر، مدیر رسانه‌ای استرالیایی تیم ملی گوام است و رابطه خیلی نزدیکی با سرمربی انگلیسی این تیم فوتبال، گری وایت دارد. از او به عنوان مسئول ارتباطی این فدراسیون در مورد مشکلاتی که این سفر برای تیم ملی ایران داشت سوالاتی کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گوامی‌ها معتقدند ورزشگاهشان یک ورزشگاه در سطح جهانی است و مشکل ویزای ایرانی‌ها به آمریکا مربوط است نه فدراسیون فوتبال گوام.

پاسخ گوامی‌هابه انتقاد از ورزشگاهشان/ این‌جا کوچک است، اما آب چکه نمی‌کند! بعد از انتشار تصاویری از استادیومی که قرار است بازی تیم ملی ایران با گوام در آن انجام شود، خبرآنلاین، مصاحبه‌ای اختصاصی با مدیررسانه‌ای تیم ملی گوام انجام داد.

اسکات مک‌اینتایر، مدیر رسانه‌ای استرالیایی تیم ملی گوام است و رابطه خیلی نزدیکی با سرمربی انگلیسی این تیم فوتبال، گری وایت دارد. از او به عنوان مسئول ارتباطی این فدراسیون در مورد مشکلاتی که این سفر برای تیم ملی ایران داشت سوالاتی کردیم.
- شما زمانی که به ایران آمدید از سختی ورود به این کشور گفتید، از این‌که ساعت‌ها پرواز کردید و روادید برایتان سخت بود. حالا ملی‌پوشان ایرانی با سختی بسیار بیشتری وارد کشور شما شدند و حتی برخی بازیکنان نتواستند مجوزهای لازم را دریافت کنند.
بله درست است. 4 بازیکن تیم ملی ایران و 2 تن از کارکنان ایرانی نتوانستند به گوام بیایند. اما این هیچ ربطی به فدراسیون فوتبال گوام ندارد. بخواهم دقیق تر بگویم، هیچ ربطی به فوتبال ندارد. برخی بازیکن‌ها دیر اقدام کردند و برخی دیگر مدارکشان را کامل ارسال نکردند، اما باز هم از طرف گوام تمام همکاری‌ها انجام شد، اما مساله این‌جاست که ما نقش چندانی در این قضیه نداشتیم و این مساله دولت ایالات متحده آمریکا بود. باز هم تاکید می‌کنم، این مساله ربطی به فوتبال نداشت و ما کاری از دستمان برنمی‌آمد.
- شما در مصاحبه قبلی با ما قبل از بازی با ایران اعتماد به نفس زیادی داشتید، متاسفانه بعد از شکست 6 - 0 فرصتی نشد تا با هم بار دیگر صحبت کنیم، هنوز هم با همان اعتماد به نفس به این بازی نگاه می کنید؟
بله، گری وایت همیشه اعتماد به نفس دارد. این یک بازی خانگی است و گوام شرایط خودش را دارد. این بازی برای ایران دشوار خواهد بود و یکی از تاریخی‌ترین بازی‌های گوام خواهد شد.
- از استادیوم گوام بگویید. این‌طور که در عکس‌ها پیداست بسیار کوچک است و زمین مناسبی ندارد، فیفا چطور به این ورزشگاه مجوز بازی در چنین سطحی را داده است؟
من از سایرین هم شکایاتی در مورد ورزشگاه شنیده‌ام، اما خب حتما شما هیچ‌وقت آن را درست ندیده‌اید که اینگونه می‌گویید. چمن این ورزشگاه بالاترین استاندارد چمن مصنوعی را دارد و در حقیقت با کیفیت ترین چمن ممکن است. درست است، این ورزشگاه کوچک است؛ اما این‌جا هم یک کشور کوچک است. طرفدارانی که به ورزشگاه می‌آیند کمبود خاصی نخواهند داشت. این ورزشگاه امکاناتش استاندارد است و مانند ورزشگاه آزادی، از سقف آن آب چکه نمی‌کند. کابل‌های برق همه جا پخش نمی شوند و مشکلاتی مانند آن جا را ندارد. قطعا وضعیت رختکن‌ها و راهروها خیلی بهتر از آزادی خواهد بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
1
گل گفتی آی گل گفتی!
نظرات بینندگان