arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰

مشایی: سابقه صداوسیما در سال‌هاي پيش خراب است/شائبه سیاسی ضرغامی هم اضافه شده

رييس دفتر رييس‌جمهور خبر داد كه رييس جديد سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري تا آخر هفته از سوي رييس‌جمهور معرفي خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشایی در مورد عملکرد سازمان صداوسیما گفت: این سازمان نيز خدمات زيادي انجام داده، براي دولت نيز خدمات زيادي انجام داده و نبايد اين خدمات ناديده گرفته شود؛ اما صداوسيما شائبه كار سياسي دارد و سابقه آن در سال‌هاي پيش خراب است و سابقه خوبي در اين زمينه ندارد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، اسفنديار رحيم مشايي در مورد رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی گفت: سازمان ميراث فرهنگي جايگاه مهمي است و نبايد مسووليت آن خالي باشد، البته آقاي بقايي همچنان بر آن سازمان نظارت دارد و من فكر مي‌كنم ان‌شاءالله تا پايان هفته وضعيت سازمان مشخص شود و ان‌شاءالله معاون جديد رييس‌جمهور در حوزه ميراث فرهنگي و گردشگري منصوب خواهد شد.

وي در پاسخ به اين سوال كه رييس جديد سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري چه كسي خواهد بود؟ گفت: من اطلاعي ندارم، ولي گزينه‌هاي مختلفي مطرح است و رييس‌جمهور در اين زمينه تصميم‌گيري مي‌كنند، ولي ان‌شاءالله تا پايان هفته وضعيت سازمان مشخص خواهد شد.

مشایی در پاسخ به سوالي مبني بر اين‌كه برخي مي‌گويند يك جريان انحرافي مي‌خواهد دولت را به حاشيه ببرد و از طرف ديگر يك جريان خاص نيز سعي مي‌كند دولت را تخريب كند، چندي پيش بحث چند شغله بودن شما را مطرح كردند و اكنون نيز بحث آقاي بقايي را مطرح كردند، گفت: ادعاي انحراف از سوي افراد مختلف خطاب به طرف مقابل مطرح مي‌شود. ادعا ملاك نيست، ما بايد معلوم كنيم جريان اصلي چيست تا جريان انحرافي مشخص شود. انسان‌هايي كه تا يك دوره‌اي مي‌گفتند كه از دولت حمايت مي‌كنيم، اكنون تبديل به منتقدان شماره يك دولت شده‌اند و من بارها گفته‌ام كه هدف آن‌ها، مخالفت با دولت است و علت آن نيز روشن است.

وی ادامه داد: نگاه كنيد سال 84 كه آقاي احمدي‌نژاد به صحنه آمدند، اين‌ها كدام طرف بودند و اگر اين موضوع را مشخص كنيم و پيدا كنيم رشته كار در مي‌آيد. خيلي‌ها در سال 84 موفق نشدند كه نامزدشان رييس‌جمهور شود و ناچار آمدند و به بهانه اصولگرايي گفتند كه نه، همين آقاي احمدي‌نژاد كانديداي ماست و بعد وقتي ديدند سهمي به دست نياوردند، آرام آرام دوباره دنبال همان خط رفتند كه بلكه بعد از آقاي احمدي‌نژاد دوباره به نان و نوايي برسند و اين طبيعي است. ما بايد دقيق باشيم و آدم‌ها را ريشه‌يابي كنيم كه از اول آيا با آقاي احمدي‌نژاد بودند يا نبودند، اين يك راه است.

وي در پاسخ به سوالي درباره عملكرد صداوسيما نيز گفت: صداوسيما نيز خدمات زيادي انجام داده، براي دولت نيز خدمات زيادي انجام داده و نبايد اين خدمات ناديده گرفته شود؛ اما صداوسيما شائبه كار سياسي دارد و سابقه آن در سال‌هاي پيش خراب است و سابقه خوبي در اين زمينه ندارد.

وي معتقد است: اكنون دو معاون در صداوسيما هستند كه يك معاون آن كاملا مشخص است كه يك طرف ديگر است و از اول نيز دنبال يك كانديداي ديگر بود و از زماني كه آقاي احمدي‌نژاد رييس‌جمهور شد، از اين موضوع ناراضي است. يك نفر ديگر نيز كه به ديگر معاونت مهم اين سازمان منصوب شده است، از مسوولان طراز يك ستاد انتخاباتي رياست جمهوري يك كانديداي ديگر است و مشخص است در هر جايي فرصت پيدا كنند سعي مي‌كنند به شكل‌هايي تخريب كنند.

رييس دفتر رييس‌جمهور ادامه داد: البته شائبه آقاي ضرغامي نيز اضافه شده است، البته خودشان بايد در اين ارتباط توضيح بدهند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
1
19
جناب آقاي مشائي نمك نشناسي هم حدي داره اگر حمايتهاي يكجانبه و كاملا مغرضانه صدا و سيما در زمان انتخابات و قبل از آن تبود كه شما الان بايد غاز ميچروندي!
احسانی
|
Switzerland
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
0
12
مسئله ی آقای مشایی فرعی است این جنگ زرگری اصولگرایان برای ...است
نظرات بینندگان