arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴
نایب رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل:

کی‌روش کسالتی ندارد/ بودجه فدراسیون کافی نیست

نایب رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل افزود: گوام تحت کنترل آمریکا است و برای رفتن تیم به آنجا مشکلات زیادی ایجاد کردند، اما تیم ‌ملی با تمام این مشکلات و نبود چند بازیکن اصلی به خوبی حریف را شکست داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نایب رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل با تاکید بر سلامت کامل کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش درخواست‌های حقی دارد که باید انجام شود اما فدراسیون با مشکل مالی روبرو است.

کی‌روش کسالتی ندارد/ بودجه فدراسیون کافی نیستنایب رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در حاشیه جلسه علی کفاشیان و کا‌ر‌لوس کی‌روش در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: نکته اول این که آقای کی‌روش سالم هستند و مشکلی ندارند. دوم این که از سفری طولانی باز گشته اند و اکنون جلسه‌شان با کفاشیان ا‌د‌ا‌مه‌ دارد. فو‌تبا‌ل برای مردم ما بسیار اهمیت دارد و من از مسئولان ورزش می‌خواهم که به این رشته توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: کل بودجه فدراسیون 46 میلیارد تومان است که حدودا می‌شود 14 میلیون دلار. ما در رنکینگ فیفا در رتبه نخست آسیا هستیم، اما از نظر بودجه آخریم! هم اکنون تیم ‌ملی فوتسال بانوان بنا به دستور رییس جمهور می‌خواهد به مسابقات جهانی اعزام شود اما با این اوضاع کارمان سخت است و همه باید به فدراسیون فو‌تبا‌ل کمک کنند.

اسلامیان همچنین با تاکید دوباره بر سلامتی کی‌روش و رد شایعات مربوط به بیماری سرطان وی، درباره مطالب منتشر شده در روزهای اخیر در مورد درخواست‌های کی‌روش و احتمال رفتن وی به مرخصی طولانی، گفت: چنین بحثی مطرح نشده کی‌روش درخواست‌های به حقی دارد. اگر از نظر امکانات، خود را با رقبای آسیایی‌مان مقایسه کنیم می بینیم که خیلی عقب هستیم. ضمن این که عملکرد سرمربی تیم ‌ملی را باید با نتایج تیم ارزیابی کنیم.

نایب رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل افزود: گوام تحت کنترل آمریکا است و برای رفتن تیم به آنجا مشکلات زیادی ایجاد کردند، اما تیم ‌ملی با تمام این مشکلات و نبود چند بازیکن اصلی به خوبی حریف را شکست داد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: گوام ، فدراسیون ، شایعات ، سرطان
نظرات بینندگان