arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۸ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴

تصویری از فرم لباس هایی که تولیدی پوشاک چینی به تیم ملی ایران پیشنهاد داده است!

حالا مهمترین برندهایی که برای تیم ملی پیشنهاد داده اند یک برند اسپانیایی است که لباس هایش را تراکتورسازی می پوشد و دیگری هم یک برند چینی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کارلوس کروش از شرایط لباس های تیم ملی گلایه دارد و مشکل البسه یکی از بزرگترین مشکلات این روزهای تیم ملی است.

از مردادماه گذشته قرارداد پوشاک تیم ملی با آل اشپرت لغو شده و نه این شرکت دنبال قرارداد بلند مدت جدید است و نه فدراسیون فوتبال. این قرارداد در سال گذشته جنجال های بسیاری به همراه داشت. از زمانی که کیفیت لباس ها سوژه ملی پوشان شد و بعد به ماجرای پولی رسید که میان این شرکت و سرمربی تیم ملی برای پوشیدن این پوشاک توافق شده بود ، دو طرف به این نتیجه رسیدند از ادامه این قرارداد صرف نظر کنند. بعد از آل اشپرت اسم های بزرگ زیادی هم زمان با شکسته شدن بدنه سخت تحریم ها ، برای تامین پوشاک تیم ملی مطرح شدند اما شرایط دشوار ورود پوشاک به کشور و محدودیت قانونی برای درآمدزایی این برندها ، همگی دست به دست هم دادند که برندهای درجه یک پوشاک دنیا به دنبال قرارداد با تیم ملی نباشند.

تصویری از فرم لباس هایی که تولیدی پوشاک چینی به تیم ملی ایران پیشنهاد داده است!

حالا مهمترین برندهایی که برای تیم ملی پیشنهاد داده اند یک برند اسپانیایی است که لباس هایش را تراکتورسازی می پوشد و دیگری هم یک برند چینی است. برند جوما جدیدترین پیشنهاد را ارائه کرده اما شرکت لی نینگ که مالک آن یک المپین سرشناس چینی است ، نخستین قهرمان غیر سیاه پوست دوی 400 متر المپیک که حالا توانسته برندش را در میان برندهای چینی و آسیایی ، سرشناس کند ، مهمترین پیشنهاد برای تیم ملی است. این شرکت چینی حتی نمونه ای از لباس های پیشنهادی اش را برای فدراسیون ایران طراحی کرده و به فدراسیون ارائه داده است اما هنوز تیم ملی با مشکل عدم انعقاد قرارداد پوشاک دست به گریبان است. همان طور که هنوز کاروان المپیکی ایران هم تکلیف پوشاک المپیکش را مشخص نکرده است.


نظرات بینندگان