arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴

مدیر اف بی آی: هیچ تهدید جدی شبیه حملات پاریس، آمریکا را تهدید نمی‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر اف بی آی گفت هیچ تهدید معتبری در خصوص حمله به خاک آمریکا شبیه حملات اخیر پاریس وجود ندارد و اف بی آی تحقیقات مربوط به تروریسم را در بالاترین سطح ممکن انجام داده است.

 به نقل از رویترز، جیمز کومی مدیر اف بی آی روز پنجشنبه گفت: در شرایط کنونی هیچ تهدید معتبری در زمینه حمله به خاک آمریکا شبیه حملات 13 نوامبر در شهر پاریس وجود ندارد.

در حالی که پس از حملات اخیر پاریس توسط تروریست های داعش که منجر به کشته شدن 132 نفر شده، نگرانی های زیادی نسبت به وضعیت امنیتی در آمریکا به وجود آمده، کومی و لورتا لینچ دادستان کل آمریکا در خصوص اوضاع امنیتی با خبرنگاران گفتگو کردند.

این دو مقام ارشد آمریکایی اعلام کردند: مقام های آمریکایی از نزدیک با همکاران فرانسوی خود همکاری می کنند و در خصوص هرگونه تهدید احتمالی در خاک آمریکا تحقیقات صورت می گیرد.

کومی گفت: ما از هیچ گونه تهدید معتبری شبیه حملات اخیر پاریس اطلاعی نداریم و هرگز ارتباطی بین مهاجمان پاریس و آمریکا وجود نداشته است. ما بسیاری از افراد مظنون به همکاری با داعش را تاکنون بازداشت کرده ایم.

مدیر اف بی آی افزود: از زمان وقوع حملات پاریس، اف بی آی تحقیقات مربوط به تروریسم را گسترش داده است. وی در خصوص توانایی های اطلاعاتی آمریکا نیز گفت: ما کامل و بی نقص نیستیم ولی خوب هستیم.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان