arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴

عملکرد دبیر کل ایرانی GECF در سال های ریاستش چگونه بود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 عادلی گزارش فعالیتها و تحولات دبیرخانه جی یی سی اف را در دوران فعالیت خود به عنوان دبیر کل ارائه کرد.

به نقل از شانا، حسین عادلی، دبیر کل مجمع کشورهای صادرکننده گاز، در سخنرانی خود در هفدهمین نشست وزارتی این مجمع گزارشی از فعالیتهای دبیرخانه در دوران ریاست خود ارائه کرد.

در سخنرانی عادلی مسائلی همچون بررسی اهداف و ساز و کارها، کارکردهای رصد بازار، پیش بینی و دورنمای جی یی سی اف، بخش خدمات داده و اطلاعات، گزارش نشستها و پیشنهادهای تی یی سی، سخنرانیهای گازی، فعالیتهای بین المللی، امور اداری و مالی و مقدمه چینی برای سومین اجلاس سران، مورد توجه قرار گرفتند.

ارتقای ظرفیت فنی، تکمیل فعالیتهای ناتمام، تدوین الگویی اصیل برای جی یی سی اف، ساختار سازمانی نوین و فعالیتها و همکاریهای بین المللی، از جمله تحولات نوین در زمینه اهداف جی یی سی اف به شمار می آیند.

در ادامه، عادلی از فعالیت بخشهای گوناگون جی یی سی اف، از جمله بخش تحلیل بازار گاز، بخش اقتصاد و پیش بینی انرژی، خدمات داده و اطلاعات، گزارشی ارائه کرد.

وی با اشاره به برگزاری نشستهای تی یی سی از سوی دبیرخانه جی یی سی اف، برداشتها و پیشنهادهای این نشستها را برشمرد که استمرار رکود در رشد اقتصادی، استمرار افزایش ظرفیت تولید انرژی، شدت یافتن رقابت میان تولیدکنندگان گاز، از جمله آنهاهستند.

عادلی همچنین به گسترش فعالیتهای جی یی سی اف اشاره کرد و در پایان، مسائل مربوط به امور مالی و اداری و همچنین اقدامات دبیرخانه را برای آماده سازی سومین اجلاس سران مورد توجه قرار داد.
نظرات بینندگان