arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۰

در برنامه نود چه گذشت؟

بیش از یک ساعت از برنامه دوشنبه شب نود به بحث دیدار جنجالی تیم های پرسپولیس و استیل آذین مربوط شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بیش از یک ساعت از برنامه دوشنبه شب نود به بحث دیدار جنجالی تیم های پرسپولیس و استیل آذین مربوط شد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از فردا، این برنامه که از ساعات پایانی دوشنبه شب آغاز و تا ساعات ابتدایی بامداد سه شنبه به طول انجامید به بحث و بررسی دیدار های هفته سی ام لیگ برتر فوتبال و دیدار جنجالی روز جمعه سرخابی های پایتخت و کهکشانی های استیل آذین پرداخت که در زیر به مهمترین بخش های سومین برنامه نود در سال 90 می پردازیم.

نظر فردوسی پور درباره بازی پرسپولیس- استیل

نظر سنجی این هفته برنامه نود مربوط به حرکت بازیکنان پرسپولیس و عدم رعایت بازی جوانمردانه بود که 67 درصد از بینندگان با این حرکت موافق و 33 درصد با آن مخالف بودند.

در این بین عادل فردوسی پور نیز نظر شخصی خود را اعلام و عنوان کرد با حرکت بازیکنان پرسپولیس موافق نبوده است.

فنایی: تصمیمات کمیته انضباطی آبکی است/ نصیرزاده: از دایی انتظار نمی رفت

محمد فنایی کارشناس داوری فوتبال که مهمان تلفنی برنامه دوشنبه شب نود بود با آبکی خواندن تصمیمات کمیته انضباطی به شدت علیه این کمیته انتقاد کرد.

  فنایی در اظهاراتش در سومین برنامه نود سال جدید اظهار داشت که وقتی کمیته انضباطی ما با تصمیمات آبکی اش بازیکنانی که داوران را می زنند یا به سمت هم حمله می کنند ، می بخشند اصلا این اتفاقات عجیب نیست.

از سوی دیگر نصیر زاده دیگر کارشناس داوری کشورمان در گفتگوی خود با برنامه نود به شدت به علی دایی و عدم رعایت جوانمردانه توسط تیم پرسپولیس انتقاد کرد و اظهار داشت که از سوشا مکانی جوان انتظاری نمی رود اما از علی دایی که سال ها در فوتبال دنیا حضور دارد انتظار نمیرفت که بازی جوانمردانه را رعایت نکند.

حمله شدید مالک استیل آذین به کاشانی

حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین طی گفتگویی تلویزیونی به شدت به حبیب کاشانی انتقاد کرد و تحرکات کاشانی را به خاطر آرای شورای شهر خواند.

هدایتی که از اظهاراتش معلوم بود به شدت از سرپرست باشگاه پرسپولیس گله مند است اظهار داشت: متاسفم که بعضی ها با هر دستاویزی می خواهند به امتیاز برسند . حرف از جوانمردانه می زنند و آن وقت در روزنامه پرسپولیس قبل از بازی می نویسند که مهدوی کیا فسیل شده یا من را جزو سران زر و زور می دانند. این روزنامه تحت مدیریت کاشانی است و این آقا در این اظهارات دخیل است

هدایتی همچنین در ادامه انتقادات خود اظهار داشت: به هر حال بعضی ها دوست دارند که به هر قیمتی امتیاز بگیرند و دوست ندارند که فوتبال خصوصی شود. می خواهند از بودجه بیت المال تیمداری کنند و از نظر من آرای شورای شهر در میان است و به دنبال این رای ها هستند.

همیشه پای دایی در میان است

عادل فردوسی پور در بخشی از برنامه شب گذشته نود علی دایی را یکی از عوامل مهم بالا بودن تعداد پیامک های این برنامه خواند.

  سومین برنامه ورزشی نود در سال 90 رکورد تعداد پیامک های خود در طول یکسال گذشته را نیز شکست و مرز اس ام اس های ارسالی به این برنامه از مرز 3 میلیون پیامک گذشت.

از همین رو با توجه با سوال پیام کوتاه این برنامه و مربوط بودن آن به تیم فوتبال پرسپولیس و علی دایی، فردوسی پور علی دایی را یکی از عوامل بالا رفتن تعداد پیامک های برنامه دانست و عنوان کرد:‌ همیشه پای دایی در میان است.

خاموشی خودجوش گوشی اعضای کمیته انضباطی

عادل فردوسی پور در برنامه 90 دوشنبه شب و در زمان بررسی بازی جنجالی پرسپولیس و استیل آذین ، مدام می گفت قرار است دهمیانی به نمایندگی از اعضای کمیته انضباطی درباره احکام محرومیت های درنظر گرفته شده برای بازیکنان خاطی ، روی خط بیاید اما او موبایلش را خاموش کرد و گوشی سایر اعضای این کمیته به صورت خودجوش خاموش شده است.

عذرخواهی دایی از بازیکنان استیل آذین

پیش از پایان برنامه نود مهدی مهدوی کیا در گفتگوی تلفنی با برنامه نود اظهار داشت که دایی در کنفرانس مطبوعاتی خود به بازیکنان استیل آذین توهین کرده و بازیکنان این تیم را به بی غیرتی متهم کرده است.

در این بین بعد از پایان اظهارات مهدوی کیا دایی بار دیگر روی خط آمد و در خصوص اظهارات مهدوی کیا گفت: اگر بازیکنان استیل آذین از حرف من ناراحت شده اند من از همین جا از آنها عذرخواهی می کنم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
0
3
به نظر من بازی جوانمردانه هم مثل خیلی از ارزشهای دیگر فقط یک اصطلاح لوس و لوث شده‌است.
سر تا سر فوتبال ما پر از نامردی و ناجوانمردی و فساد است آنوقت آقایان کل جوانمردی را خلاصه‌ کرده‌اند در پاس دادن به حریف. ول کنید این حرفها را
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
0
1
به نظر من که دایی کار درستی کرد و خودم شخصا تو مسابقه ی نود گزینه ی یک رو زدم و دلیلم اینه که دروازه بان استیل آذین کل ورزشگاه رو با حرکات و خنده هاش به مسخره گرفته بود و حقش همین بود که شد و انتظارش برای برگردوندن توپ به خودش بیخود بود و همینطور از کمیته ی انظباطی متاسفم که نمیتونه یه تصمیمی بگیره که حالا نمیگم خیلی تصمیم بجایی باشه حداقل انتظار میره تصمیمی که میگیره بهش پایبند باشه و عوض نکنه تا بازیکنان تو زمین هر کاری دلشون خواست نکنن به خیال اینکه بخشیده میشن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
0
0
ولش كنيد دعواي پرسپوليس و آمار اس ام اس ها رو بچسبين. حالا بگين اين دعوا به نفع كي تمام شد؟
نظرات بینندگان