arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۱ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴

هلاکت ده‌ها داعشی‌ /انهدام کارگاه خودروهای مرگ در الشرقاط

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
منابع عراقی از انهدام کارگاه خودروهای مرگ در الشرقاط و کشته شدن ده‌ها تروریست داعشی از جمله یک تروریست مصری‌الاصل در حملات هوایی و زمینی نیروهای عراقی خبر دادند.

به نقل از رسانه‌های عراق، نیروهای داوطلب مردمی از هلاکت یک تروریست مصری‌الاصل گروه تکفیری داعش در کوه‌های مکحول خبر دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای داوطلب مردمی در ادامه عملیات خود در کوه‌های مکحول در شمال استان صلاح‌الدین یک تروریست مصری داعش را کشتند .نام این  تروریست مصری داعشی، محمد احمد ابراهیم عبدالباسط بود که مدارک شناسایی که همراهش بود، مصری‌ بودنش را اثبات کرد، این تروریست مصری متولد سال 1992 بود.

کشته شدن 24 داعشی در الانبار

خبر دیگر این‌که در ادامه عملیات نظامی علیه گروه‌  تروریستی داعش در استان الانبار، دست‌کم 24 تروریست داعشی کشته شدند.

بر اساس این گزارش در این عملیات، هشت مقر تروریست‌های تکفیری منهدم شد.نیروهای امنیتی عملیات الانبار اعلام کرده‌ اند به عملیات نظامی خود تا آزادسازی کامل استان از اشغال تروریست‌ها ادامه خواهند داد.

پیش از این، نیروهای امنیتی منطقه البوحیاه، البوفراج و پل الجرایشی در شمال الرمادی را از سیطره تروریست‌های داعشی آزاد کرده بودند.

انهدام کارگاه خودروهای مرگ در الشرقاط

خبر دیگر این‌که در حملات جنگنده‌‌های ارتش عراق به مواضع و مخفیگاه‌های تروریست‌های داعشی در الشرقاط، یک کارگاه آماده سازی خودروهای بمب‌گذاری شده منهدم و ده‌ها داعشی هم کشته شدند.

بر اساس گزارش الفرات، جنگنده‌های ارتش عراق با هماهنگی منابع اطلاعاتی، انبارهای تسلیحاتی و تدارکاتی باندهای تروریستی داعش را در شهر الشرقاط بمباران کردند که به انفجار کارگاه بمب‌گذاری خودروها و کشته شدن ده‌ها داعشی مستقر در آن منجر شد.

نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی برای آزادسازی شهرستان الشرقاط از اشغال باندهای تروریستی داعش آماده می‌شوند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: کارگاه ، هلاکت ، تروریست ، داعش
نظرات بینندگان