arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۰

وزیر خارجه بحرین: تا وقتی که تهدید ایران وجود داشته باشد، نیروهای عربستان در بحرین می مانند!

شیخ خالد بن حمد آل خلیفه گفت: من کسی را متهم نمی‌کنم اما، آنچه که ما از ایران در بحرین، عربستان سعودی، کویت، اشغال جزایر امارات می‌بینیم، وضعیت سازنده‌ای نیست؛ تهدیدی دائم و ادامه‌دار است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شیخ خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین ادعا کرد که ایران یک تهدید واقعی است و نیروهای عربستان و شورای همکاری خلیج فارس تا زمانی که برای مقابله با تهدیدات ایران نیاز باشد، در بحرین خواهند ماند.



به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب، وی گفت: تهدیدی خارجی علیه کشورهای حاشیه خلیج فارس وجود دارد.

وی اعلام کرد که ماموریت نیروهای عربستان حفاظت از ملت بحرین در مقابل تهدید خارجی است.

وزیر خارجه بحرین در پاسخ به این پرسش که منظور از تهدید خارجی چیست، گفت: این تهدید خارجی، تهدید منطقه‌ای است. این تهدید خارجی سوءتفاهمِ تمام‌عیار میان شورای همکاری خلیج فارس و ایران است. این یک تهدید است.

شیخ خالد بن حمد آل خلیفه در ادامه گفت: من کسی را متهم نمی‌کنم اما، آنچه که ما از ایران در بحرین، عربستان سعودی، کویت، اشغال جزایر امارات می‌بینیم، وضعیت سازنده‌ای نیست؛ تهدیدی دائم و ادامه‌دار است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
0
0
عجب حکامی داره این بحرین عزیزم دلبندم این همون استراتژی چتر خودمونه حالا هزینه سربازای وهابی رو بده تازه اجازه نفس کشیدنم بهت نمیدن و اینم از داش آمریکا یاد گرفتن البته اینا دوگوله واسه فکر کردن ندارن فقط میخورن، میخوان ادای ناتو و آمریکا رو در آرن داداش نا خودمون زغال فوروشیم.
نظرات بینندگان