arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

کلاهبرداری با خرید بازی کلش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فردی که با ترفند خرید اکانت بازی کلش اقدام به کلاهبرداری از کاربران این بازی می کرد توسط ماموران پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
 
سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی " رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت :در پی شکایت تعدادی از کاربران بازی کلش مبنی بر اینکه فردی آنها را فریب داده و علاوه بر بدست آوردن اطلاعات ایمیل آنها از جمله آی دی پسورد از آنها کلاهبرداری کرده است رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت .
 
وی افزود:افراد شاکی مدعی بودند با فردی آشنا می شوند که برای خرید اکانت بازی آنها پیشنهاد بالایی را ارائه کرده ،لذا فریب خورده و اطلاعات ایمیل خود را در اختیار وی قرار دادند.
 
این مقام مسئول عنوان داشت:با جمع آوری اطلاعات و تحقیقات صورت گرفته در فضای مجازی نهایتاً متهم شناسایی و دستگیر شد.
 
رئیس پلیس فتای اصفهان خاطر نشان کرد:کاربران نباید اطلاعات کاربری خود را که ارزش مادی و معنوی برای آنها دارد در اختیار دیگران قرار دهند .
 
همچنین سرهنگ مرتضوی بازی کلش را یکی از ترفندهای کلاهبرداران برای بدست آوردن اطلاعات شخصی کاربران برشمرد و افزود: این بازی که در آن اهداف ضد دینی و ضد اسلامی نهفته است به شدت اعتیادآور بوده و آسیب های روحی و روانی زیادی به کاربران وارد می کند.
نظرات بینندگان