arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

استیماچ: سبک فوتبال ذوب متفاوت است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: راه‌حل پیروزی مقابل ذوب‌آهن، تمرکز است و ما باید مقابل بازیکنان با تجربه این تیم، بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.
 

به گزارش مهر، ایگور استیماچ ظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: خوشحال هستم که بعد از پیروزی سپاهان مقابل نفت تهران، شرایط تیم ما بسیار خوب شد و در حال حاضر، همه بازیکنان به مسابقه فردا خوشبین هستند.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن یکی از بهترین تیم‌های ایران به شمار می‌رود، افزود: این تیم با سبک فوتبالی متفاوتی نسبت به تیم‌های دیگر بازی می‌کند و بدون شک این موضوع، کار ما را برای مسابقه فردا بسیار سخت کرده، این تیم از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد و ما باید با تمرکز بسیار در این مسابقه حاضر شویم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان درباره عملکرد خط دفاعی تیمش در بازی فردا گفت: ما آنالیز ویژه‌ای روی تیم ذوب‌آهن داشته‌ایم و مسابقات این تیم را بررسی کرده و متوجه تفاوت‌های آن طی هفته‌های گذشته شده‌ام؛ ما باید برای مهار بازیکنانی مثل حدادی‌فر، رجب‌زاده، احسان پهلوان و کاوه رضایی برنامه‌ریزی کرده و تفکرات خود را عملی کنیم.

وی با بیان اینکه علی احمدی هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده، ادامه داد: ما در مسابقه فردا هادی عقیلی را برای دفاع در اختیار داریم اما به جز او، عبدالله کرمی تنها دفاع ما است و امیدوار هستم که علی احمدی نیز بتواند به تیم ما در آینده کمک کند.

استیماچ با اشاره به شرایط رحمان احمدی در پست دروازه‌بان سپاهان گفت: خوشحال هستم که سپاهان دو دروازه‌بان بسیار خوب و ایده‌آل دارد و ما از عملکرد رحمان احمدی رضایت داریم اما این دو نفر با یکدیگر یکسان هستند و روابط خوبی بین آنها وجود دارد.

وی در خاتمه با بیان اینکه دو دروازه‌بان در آینده فرصت بسیاری برای ارائه توانمندی‌های خود دارند، اضافه کرد: امیدوار هستم گردان هم به تلاش خود ادامه دهد تا در آینده بتوانیم از او نیز در کنار رحمان احمدی استفاده کنیم.

نظرات بینندگان